szombat, december 22, 2007

szem ne maradjon szarazon

van video mara is,de csak kesobb sutom el.
addig hadovalok.
sosem volt kutyam. nem is akartam soha h legyen. igazsag az h nem volt szerencsem a haziallatokkal. volt egy papagajom, az a hullamos tipusu. csak nagyon felt tolem. ugyhogy elajandekoztuk.
kaptam 3 aranyhalat borikatol ajandekba. azok megdoglottek.
volt egy kiscicam. azt kiraktam az utcara.
volt egy masik is, de az kristie volt igazibol.
akartam adoptalni a parkobol egy sunt es az erkelyen nevelni es mindenfele trukkokre tanitani, de nagyanyam megvetozta.
most h greg nincs itt en viselem gondjat argu-nak, a kutyanak. kovet mindenhova, en reggelente adok neki szaraz kutyakajat, amit nem eszik meg. a macskak zabaljak fel a taljabol. delutan revansot vesz es megeszi a macskak eledelet.
viszont nagyon szofogado es minden vezenyszavamra kotelessegtudoan obeying.

van egy hatrany annak h a galerian lakom es a fulemen fejhallgatoval nem hallok semmit az eletbol odalent. most szolt a raszta, uvoltott akarom mondani h morg mar 5 perce folyamatosan beszel hozzam. mindegy. majd lemegyek es megkerdem h mirol is akar velem targyalni.

itt semmi karacsonyi keszulodes nincs. az emberek kulonbozo szobakban neznek filmeket. hianyzik h kimozduljak valahova. talan ma este


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

eddigi legjobb fejleced!!!! Csak erjen ki a vegig. :)Draga Brada!

Névtelen írta...

ja a szoveg tolja ki lent, akkor nem szoltam :D

Szuper65 írta...

ja, latom h ossze van nyomva de nincs most kedvem szarakodni vele. monnyon le.

Unknown írta...

éó, jacko, imádlak :)