szerda, január 02, 2008

rollin' 'n' scratchin'

'n' gettin' older

rendes korulmenyek kozott az evertekelest meg az ove utolso napjaiban szoktam megirni. most idaig varatott magara. el voltam foglalva.

nnna akkor olvassunk csak vissza, mi is tortent velem januar ota. gondolom vmikor hajnalban hazaertem elsejen a rs9-bol, seggreszegen es hullafaradtan. de hogy volt tovabb?...

na jokat nevetek sajat magamon...

2007. januar.
ha meggyogyulok, jo kisfiu leszek igerem, megyek vissza a gym-be, eszem majd zoldsegeket (boeeeeee), gyumolcsot is (pfffffffuj), nem dohanyzom, inni is keveset, szarnyakat novesztek.
ja es van copfocskam is.

emlexem akkor kezdodott a skorbutnak velt gyomorsav rossz iranyba folyasom. es bar nem hittem volna, de telleg rengeteg zoldseget es gyumolcsot eszem. ennek koszonhetoen nincs is baja a pocaknak. es copfocskam is van. :P

ugyancsak januar amikor borika eloszor emlitest tesz a longo mai-rol. agyam raporog egybol. draga sellolanyom ariel mellettem, tamogat, de nincs feldobva.

2007. februar.
atepitettuk a webaruhazat, uj munkatars utan nezelodtunk, en meg a kivonulast tervezgettem.

2007. aprilis.
az elso lepesek a kommunaban...

ezutan meg az elet itt.
latogatok, borika, a nyaralas cannes-ban, norika, a hazamenetel. talalkozas ocskosokkel, jobaratokkal, ariellel. eskuvok. ausztriai lm latogatas. videken farmerkodas. koala baratsag. webaruhaz ujra. tilos interju. visszajovetel. ujra belejoves. es vege is az evnek.

na a felsorolas resszel meg is volnek. most a tanulsagot kell levonni.

na ez nehezebben megy mint gondoltam...
tanulsag.
az biztos h nem bantam meg semmit. tavol vagyok ocskosoktol es jobaratoktol, elveszitettem arielt, ezek fajnak. ez az ara annak h ezt az utat valasztottam.
imadok itt lenni, nem is tudom illetve nem akarom elkepzelni ugy az eletem h penzt hajkuraszom es a tulelesert kuzdok nap mint nap. eszembe sincs egy mocskos nagyvarosban moslekkal tomni magam es igy felneveleni leendo gyermekeimet. ///megjegyzem most nagyon szivesen ennek egy kis moslekot. egy nagy pizzat pld//

ezt az utat fogom meg folytatni es biztos vagyok abban h erdekes helyeket es embereket fogok igy megismerni. de ez mult ertekelo, a jovot hagyom legkozelebbre.

Nincsenek megjegyzések: