péntek, december 28, 2007

how deep is ur love

nem kell beszarni nem estem bele senkibe, csak a saturday night fever zenejet hallgatom allandoan.
ma elhataroztam h nem leszek antiszoc, mert 4 napja nem beszeltem senkivel. az unnepek az agyamra mentek. hanyok az egesztol. szoval felkeltem, kitakaritottam a klotyot, es beszelgetest kezdemenyeztem. de alulmaradtam.
van egy uj jatekom. gitarozni kell. vadul jatszom a metallicat meg ac cikkcakk dc-t. csak kellene hozza egy masik billentyuzet. ne ezt verjem mar szet. sot a masikbol meg gitart is fabrikalhatnek h teljesebb legyen az elmeny. szoval lelkesen felpattantam mostanra mar romma tort bringamra es elindultam szamtech boltot keresni. elvileg van egy bolt a faluban, de vagy zarva volt, v nem talaltam meg. vigaszul beszereztem 6 sort.

nincs dohanyom sem, de tudatosan am. nem gyujtok ra. nem jo az nekem. orokke akarok elni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

a szászpark vonatkozó részét ajánlom:
http://www.southparkzone.com/episodes/1113/Guitar-Queer-o.html
karácsonyt+újévet