péntek, március 24, 2006

what the fuck is that, madness

nna megtortent amitol feltem, egy jol iranyzott rugassal lerugtam a lapopomat az asztalrol. egy kicsit iszom es kesz a baj.
mondjuk semmi komoly nem tortent, leszamitva h resetelt a gep, ezzel elveszett egy regi szerelmem telefonszama es kiegett a kedvenc pulcsim, mert beleultem a hamutalba is. :)
de lagalabb tortenik vmi. pld norikaval vettunk 24 sort, haza cipeltem, utkozben 2 angol mokus leszolitott h he mi nem kapunk sort. megalltam adtam nekik 2ot. azota se tertek napirendre. nem gyoztek halalkodni. furak ezek.

a kabelek megkeseritik az eletemet. tele van veluk a lakas. tapkabel, kulso vinyo kabel, hangfal kabel, telefon kabel, internet kabel.

meg megiszom egy sort es osszeesek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ennyit az abszcinens életformáról.

Névtelen írta...

Eddig ez volt a legjobb bejegyzesed.