kedd, március 21, 2006

it does not matter

egy napra vissza is mentem melozni, de elkuldtek szabadnapra. igy el lehet viselni.
teljesen magamra maradtam. nori anyukaja hazament tegnap, norika melozik ejjel nappal, ramon spanyolhonban. az utcara mar kimereszkedtem. befizettem a maradek lakbert, vegigjartam nehany boltot oblivionert, de csak penteken jelenik meg.
akkor addig is a franc se tuggya micsinalok. leginkabb a laptopomat buvolom, veszek egy forro furdot es lehet h elmegyek gyurni.
ebbol az elso ami tuti.
ja kicsit djzem is. este elvielg atjon vania, de inkab elnapolom ot szombat estere. varjunk csak ha penteken jelenik meg akkor a szombat este nem jo. ... ... huhh ez nehez kerdes.

ma felvette velem a contactot egy nagyon reg nem latott es sajnos csak nagyon rovid idore megismert lanyka. en lepodtem meg a legjobban mert o tunt el anno. de legalabb most jokat dumazunk messengeren.

anno beszoltatok h allandoan sorozok es a blogom masrol sem szol mint h mennyi nedu ment keresztul rajtam. jol van basszatok meg, most nem iszom hanem unatkozom. olvassatok ezt. sztem egy ket het es konyorogni fogtok h igyak again. hmmmm.... lehet ha a valtozatossag kedveert csinalok egy spanglit. ugyis ezer eve nem szivtam mar. itt meg nem is utkozik torvenybe. hehehehehe.. na majd folytatom

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Atti, de ez a fuves cucc mar olyan uncsi, légy kemény, használj keménydrogoka! :)