péntek, március 10, 2006

dj food

fozok... porkoltot. el is fogok kesni a melobol emiatt, de nem baj. pofatlanul kell viselkedni mert elkanaszodom.
ma mar 9kor felkeltem. ujabban kialszom magam 7 ora alatt is sokkal jobban mint nem is olyan reg 10 ora doglodes utan.
ha a fogalmazasaim zavarosak akkor az azert van mert mar felejtek el magyarul.
betylove holnap jon. ugy orulok nekik. szabin is leszek, rengeteg idom lesz ujrafelfedezni veluk brightont. tavaszodik is. reggel mar a kis napsugaracskamnal uldogelek a laptoppal az olemben. ami szopas mivel a naptol szart se latok, ugyhogy behuzom a fuggonyt. igy viszont nem sok ertelme van az egesznek.
9 nap szunet. melot is akarok keresni. a tokom tele van mar a halakkal. fel nem foghatom h hogyan tudnak emberek egy helyen dolgozni hosszu evekig...
meg a kirowban is, amit igen szerettem neha hulyet kaptam az egesztol. vagy a fotex recordsban. pedig ott is ket evig nyomtam. a tobbi helyrol hamarabb elszoktem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Je, az elso kozos dolog bennunk. Bar en azt hiszem a tovabbiakban sem fogom sehol masfel evnel tovabb huzni. Egyszeruen alkalmatlan vagyok arra, hogy egyfele melot ennel tovabb folytassak. Az van Ticc, h. sajna a csutortok kivetelevel a tobbi napot nem nagyon tudom igerni, de gondolom jol meglesztek nelkulem is. Figyi, ha jottok Londonba, es meg aznap vissza is mentek, akkor a vonatjegyet ugy kerjetek, hogy London return daily travelcard, mert azzal a vonatjeggyel aznap minden kozlekedesi eszkozt igenybe tudtok venni Londonban es ez nem kis sporolas, es nem kerul tobbe mintha sima vonatjegyet vennel.
Na udv, jo szorakozast.