csütörtök, március 02, 2006

about a girl

a cimet azert valasztottam h hatha azt hiszitek kedves olvasok h most valami marha erdekes story fog kovetkezni vmi csinos kislanyrol.
hat nem fog. nincs kislany, nincs erdekes story, viszont van kenyer ergo van tukortojas is. illetve mar tukortojas sincs. bekebeleztem.
nemsokara huzhatom a nyulcipot es mehetek melozni. sebaj...
ezek a gibraltari mokusok nem valaszolnak ami nem jo jel. pedig mar becsomagoltam a borondejimet is ... szinte.
itt meg mindig szikrazo napsuti, tavaszkiralyno nyomul es szerintem bettyvel meg is erkezik teljes pompajaban.
nyarra 3x annyi embert josolt a meterologia mint amennyi most tanyazik itt. foleg spanyolokat meg olaszokat varhatunk iden.

kis fuszer...
tegnap este hazafele jovet (melobol) vmi jo kis zenevel a fulembe egy kb. 45 eves nore lettem figyelmes elottem a jardan. a noci egy kinai kajalda uvegablakanak nyomta a fejet, iszonyat buta fejet vagott majd ugralva elszaladt. aztan lelassitott, majd elkezdett hozzam beszelni. ok. fules levesz, mivan nyanya...
hat hat o nem hulye, ne nezzek furcsan, mert ugral meg pofakat vag. csak igy az emberek nem fogjak tudni h tenyleg lattak ot v csak kepzeltek. aha. nagyon erdekes, fulhallgato vissza. nyanya folytatja, fules megint le. egyebkent ma szabadnapja van, folytatja szokdecselve. kiengedtek az itteni dilihazbol egy ejszakara es elhatarozta h ma jol erzi magat. remek mondom neki, meg csak 21.20 van hat hajra.
egyaltalan nem volt berugva, szegenykem kattantka volt tenyleg. edes... brighton...

Nincsenek megjegyzések: