szerda, március 01, 2006

final countdown

az van h nemsokara fizut kapok.
elvilegmar nem fognak seadot levonni, sot meg az eddig befizetettet is vissza adjak.
utasitasba is adtam a hr es puncinak h hivja fel a headofficet is gyozodjon meg rola h minden siman fog menni, amikor a penzt merik, mert nem szeretnem ha megint levonnanak egy tonna penzt a nagy semmire. a tyuk fel is hivta oket, majd jott megnyugtatni h minden rendben lesz, sot az h majd mennyi penzt kapok az legyen meglepetes. naja... tiszta karacsony feelingem van...

ma se birtam felkelni idoben. nem megy. olyan jol alszom, h abba se akarom hagyni. a tegnapi nap eleg nehez volt, meg docogos is. dayoff... without sorok,odakint szikrazo napsutesbe oltott gecihideg. jujjj. aztan este atjott vania, elhozta az 1984 konyvet (na az majd jol fel fog dobni ha epp melyen volnek),aztan jol haza se ment.

este arrol abrandoztam h majd felkelek es csinalok tukortojast. mostanaban egyaltalan nem eszem. megbolondultam. azzal kezdodott h jott a bolcsessegfogam es es akkora kratert vagott az inyembe mint a vezuv, harapasrol nem is almodhattam. most igy kb. 4 het utan ez elmult de enni az meg mindig nem megy. leszoktam rola. szoval tukortojas, agyban mar meg is sult, gyakorlatban nincs kenyer. na ez azert bibi, mert nekem semmi penzem nincs, masreszt meg marha lusta vagyok, es ki nem megyek a hidegbe csak ha muszaly. szoval agyban vagtam melle 2 karej kenyeret is es jol bezabaltam.

most meg el kell mennem borotvalkozni, mert eme kotelessegemet elhanyagolta az utobbi egy hetben ajanlatott kaptam h menjek statisztanak az egri csillagok 2006 remake jere.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én a te tojásos módszereddel már csomó helyre elutaztam! :D