szombat, március 18, 2006

run's house

a szabadsagom vegnapjait elem. konny is szokik a szemembe h mar vege. elviselnem meg par evig. mondjuk orokke. nora tegnap ugy jott haza a melobol, h a managerek teljesen megfaszultak es ok nelkul kotozkodnek. nnna azt ugye nehezen viselem, szoval lehet h atkerem magam egy masik departmentbe. a munka keresest nem vittem tulzasba. gyurni sem mentem. viszont rengeteget netezten, jatszottam, fotoboltoztam, lemezeztem.
sot elvileg ma danival jammelunk.
bettyek elmentek. nora anyukaja megjott. ma kesziteni fog tradicionalis zsido bab vmit amit 12 oran at kell fozni. most epp fazekat vadasznak norikaval.
en megyek szorolapozni, 3 oran keresztul. szerteszet fogok fagyni. sut a nap, de en mar nem hiszek neki.
vania itt volt 2 napja. az jo volt.
amit leginkabb varok az az h megjelenjen az elder scrolls IV: oblivion es betegre jatszam magam vele. ostoba gyerekes marhasagnak tarthatjatok, de nem erdekel.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ja tök gyerekes vagy, hogy lehet ennyit játszani a gépen. :-/ Egyébként végignyomtad a B&W-t?
:-/ :-/ :-/ :-/

Szuper65 írta...

nem. tok uncsi. volt egy tigrisem de elegem lett belole. inkabb half life2zom. (meg oblivionozni fogok) es te jol vagy?