vasárnap, március 12, 2006

jubileum -- text

most duplan is jubilalok.
egyresz ez a 150. postom. (tapsvihar)
masreszt egy eve kezdtem el blogolni. (oromtuzek)
ma kezdodott a szabim, amit hasznosan is toltottem. pld reggel csak 2 oran keresztul jatszottam a tervezett 8-cal szemben es elmentem mosni, amt rendkivul utalok. magammal vittem a kiegetnek hitt biztositekot. amit reosen okolok a szobamban honolo sotetsegert. bar mar kezdem megszokni. csak sajna rosszat teptem ki a fuseboxbol, ugyhogy a villanytuzhely nem mukodott addig amig meg nem tertem es vissza nem illesztettem.
delutan 6kor megjott bettylove es adam, kimentem elejuk az allomasra, foztunk, videoztunk. holnap sunday market.

felvettem a kapcsolatot egy reges regen eltunt volt szerelmemmel is. ez a wiw mire nem jo. 3 eve nem is hallottam felole es most igazan jolesik hallani a betuit.
najo elrakom magam holnapra.
vallon is veregetem magam, egy ev, fasza. keep readin'

Nincsenek megjegyzések: