szombat, március 04, 2006

it was a very good year

uristen mit tettem...

most kishazamban ejfel van. ep h leraktam a telefont,csak elobb elsullyedtem a pincebe.
nezegettem a wiw et, bamultam a kepeket amiket felraktatok magatokrol. daninak kulon re5pect a borton fotoert, megdobbant a szivem am.
aztan elertem kishugom fotojahoz is. ugy elkezdett hianyozni h fel is hivtam. kicsong, meg mindig, mar egy jo ideje, aztan felveszi...
...
- hallo
- mooooooooo
- hallo
- na nem mondod h pentek ejjel otthon baszod a rezet??? mi van kicsim?
- agival szeretnel beszelni?
- uristen, mit tettem?????
- en a nagynenje vagyok, agika elutazott.
- nagyon sajnalom, bocsanat, uh de rosszul erzem magam, bocsanat, jo ejt.


ma mar nem hivok fel senkit.

viszont megkaptam ma a fizumat. es vettem egy laptopot online. elvileg hetfon lesz itt.

munka egyre nehezebben megy. eljutottam arra a pontra h kivagyok a halaktol, a kiszolgalastol, az egesztol. egyre pofatlanabbul logok. felmegyek szunetre es sosem terek vissza. ismerem magam. ez into jel. ilyenkor szoktam kirugatni magam. ami jelen helyzetemben a leheto legnagyobb marhasag lenne.

najo meg egy teflont beprobalok. ez sikeresebb volt.

na ennyi. holnap 7.30kor kezdek, amitol a hideg raz. faszba faszba faszba faszba fszba fszba faszba

franc franc franc franc franc
mit ismetelget ez, azt hogy franc, fasz vagy flanc.
azt
hulye ez ha azt hiszi hogy ez flanc

lehet h nem pontosan idezek de aki kitalalja h melyik filmbol van az idezet nyer egy brighton polot ha hazamegyek.

brighton kituzoert ki lehet talalni a cimben szereplo dal szerzojet.

interaktiv blog, gyerunk sracok

1 megjegyzés:

Ditte írta...

Sokra megyek a Brighton poloddal ha haza mesz. Vaklarma. Ez neki flanc???? Szoval boltosnak novel nem bolt. Megtudlak erteni, nekem is tart meg a munka undorom, mem is megyek dolgozni julius elott sehova. Mikor is jottok londonba?
Ja egyebkent a Westendben en is ettem makosgubat egy csomoszor.