kedd, március 21, 2006

i saw god

egy kolbasz kepeben jelent meg elottem. mar az elokeszulet is maga volt a gyonyor. zold talcara tettem, carlsberg feliratra. 2 lisztes zsemle var mellette, fustolt trappista oldalaba tamaszkodva. de varjunk csak, hat a hol a hellmanns real majonez? itt itt. akkor most megyek a tejert. so organic, so kint felejtettem egesz ejjelre. akkor is jo. mert so organic meg a tartosito is benne. 4 pintes. az mi. volt egy nyeletnyi danone actimel is. narancsos am. es ezen sorok kozben eszem. ami miatt majd kesobb seggbe is rugom magam, ha ossze zsirozom a laptopot.
magyar kolbasz, 65-os, szuper. benne a draga anyafold. szeretem.


lehet h nem a legjobb az idozites, de jelentkeztem egy allasra.
nora pasija is ott dolgozik, hatha tud segiteni kicsit. pc jatekokat kellene tesztelni. mintha ram ontottek volna.

draga istenem. koszonom h ki vezenyeltel a sivatagbol (ciprus) es megmutattad nekem a nyugati letet, koszonom h megszabaditottal 600 fonttal, ezzel is turelemre intve, koszonom h munkat adtal nekem annal az irani fasznal a kurva cipoboltjaban, halas vagyok amiert halakat is teremtettel a te nagy bolcsessegedben, hogy eladhassam oket, koszonom hogy megvehettem a laptopot vegul is es igy komunikalhatunk legalabb. koszonom hogy noket is teremtettel a te nagy naivsagodban. ez a cuuccc se volt rossz igaz ami igaz. koszonok mindent es mindent koszonok. egy dolog amit meg kerek toled ebben az eletben ( az oblivionon kivul ), az pedig az ( na meg paris hiltont is megdugnam ) hogy intezd el hogy felvegyenek erre a munkahelyre. biztosithanam ezzel jovomet ebben a csodalatos orszagban. imam befejezem, tudom hogy figyelsz, ne jatszd a hulyet. koszonom. dicsertessek. szabadsag.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi van a bolgár lánnyal?

Névtelen írta...

Hosszú ideig ódákat zengtél róla.Sőt mi több egy alkalommal olvastam a blogodban,hogy utazást tervezel ki a nagy Bulgáriába....

Szuper65 írta...

bolgar lany no.1 called vania. meg megvan csak most nincs kedvem talizni vele.
bolgar lany no.2 called rumena, na ot szivesen meglatogatnam.
es te ki vagy?
a.

Névtelen írta...

Nem ismerjük egymást.Teljesen banális módon egy internet kávézóban bukkantam "rád".Ennek már kb 3 hónapja,azóta kisebb nagyobb megszakításokkal olvasom a blogodat.
Amanda vagyok,egy 23 éves pesti lány(mellesleg Paris Hilton alteregója!!!-ha érted mire gondolok...)

Szuper65 írta...

???

Névtelen írta...

Nem érted..Hm...

Szuper65 írta...

varj csak, asszem ertem...

Névtelen írta...

Érted és...??