hétfő, március 06, 2006

heureka

... ezeket a sorok mar az uj gepemrol irom am.
tegnappal kezdem...
semmi. uncsi vasarnap reggel, ataludva.
uncsi vasarnap delutan, felig ataludva.
uncsi vasarnap este vaniaval feldobva.

reggel is. sot, be se mentem dolgozni ma reggel.felhivtam oket, megmondtam nekik h ebolam van hagyjanak.
aztan a postas 2x csengetett, hozott egy bazi nagy dobozt benne az en kis dragasagommal. azota azt nyomom.

vegre... tul sokat kattogtam en mar ezen.
szinte mar tobbet mint jancsi piroskan.

2 megjegyzés:

Ditte írta...

Jancsi piroskan??????? nem juliskan?? Bar meg igy sem ertem teljesen.

Névtelen írta...

na látod atti, mindenkinek meg van a kis kattogni valója, azzal különbséggel, hogy nekem Piroska miatt a házasságom borult meg :)
Azért emlékszem a kérdéseidre, amire válaszoltam és másnap megkérdeztd, ugyanazt megint. :)

De tetszett a hasonlatod, Fishboy :)