vasárnap, március 12, 2006

technical revolution

volt par dolog amin sokat elmelkedtem az utobbi idoben. mivel most targyi dolgokrol akarok irni ezert pontositanom kell. szoval ami az agyamba jart es szuntelenul ragott belulrol az ugye a laptop volt. eleg sokat szivtam h meglegyen, dolgoztam is eleget es most mar itt van elottem mindennapossa valt, megvan.
masik szamomra igen fontos kutyu a lemezjatszoim. vhogy sikerult kihozatnom oket ide, es ezert ezer koszonet mindenkinek aki segitett. vettem ma a sunday marketen egy jvc erositot meg ket hangfalat is, tehat mar keverni is tok, ha megunom a gepezest.
furcsa az erzes h most eltuntek az ilyen jellegu celjaim. eddig benne voltak a fejemben, most teljesultek es erzek egy kis uresseget a helyen.
kovetkezo lepesben jobb munkahelyet keresek magamnak.

eldontottem h nem megyek fel londonba bettyekkel. majd legkozelebb.

ma vmi lehetett a levegoben mert mindenki nyomott. mint ez a post

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ajaj, azt latom, hogy hianyzik a kattognivalo. :)

Ja es nem veszek ejtoernyoket, inkabb nem mehetnek a nyulak az erkelyre :)