szombat, március 04, 2006

question

mar aludnom kellene. hisz nemsokara kelnem kell.
ehelyett vettem egy forro furdot, 1984 et olvastam a kadban, ami nem a legjobb modszer arra h feldobjam magam. de meg mindig a kedvenc konyvem. ez a konyv meg aronson tarsas lenye igen sokat valtoztatott rajtam. aki nem olvasta oket potolja plz.
atjott mike meg csodas baratnoje es veluk trecseltem. a lanyka megadta otthoni (svajc) elerhetoseget arra az estre ha arra tevednek. hat hogy meglatogatom az szent.
talan regi vagyam valna valora... almodozas az elet megrontoja, nagyanyam mindig ezt mondta, szerintem a realitas.

most pedig leiszom magam, es nemsokara amikor fel kell kelnem szarul erzem magam. nem rossz terv.

vaniaval nem taliztam mar eleg reg ota. remelem holnap atjon. egyaltalan nem kattogok rajta, csak ilyenkor hianyzik. franc, fasz, flanc. kurva maganyosnak erzem magam. mindig ilyenkor tor ram, kicsit benyomok aztan ez lesz a vege. ez pedig nem orvosolhato a sbevitt sorok mennyisegevel, csak ront a helyzeten. a fenebe az offline naplomba mar nem is irok.

najo meg egy sort megiszom aztan aludni terek. vhogy vegig csinalom a melot aztan minden suti lesz. es elkezdek uj munkahely utan nezni. bar az eleg szar ha egy munkahelyen max 3 honapig birom csak. aztan elkezdem unni, de nagyon. a therapy troublegum albumat akarom hallgatni de nem tom letolteni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

cheekyboy!
rettentően boldoggá tenne az Úr, ha végre írna nekem egy kib...emailt!You know?!Nem hiszem el, h kihagynál 1 potya cyber kielégítést:)Maradok hű...lepkelány