hétfő, október 10, 2005

who controlls the past now, controlls the future

a hetvege eltelt. szarul de mindegy.
ma van a nagy nap amikor is valaszolnak a Habitatbol. en a "vegyetek fel" mantrat mormolom.
kaptam levelet is a draga govermenttol, miszerint norival kozosen fizessunk 450 fontot council tax gyanant. ezek honnan a bus picsabol tudnak rolam????????

szebb dolgok. draga ocsem kit legjobban szeretek ezen a bolygon irt nekem levelet. nehezmenyezte h soha nem szerpel a blogomban, szoval ez most egy kulonkiadas csak neki.
ocskos, te vagy a legjobb ember akit ismerek. komolyan mondom, nagyon szeretlek...

mas.

megneztem h hova is kell mennem holnap interjura es vmi nem is itt van... mindegy vonatozom egy nagyot. kirandulok meg egyet. csak most egyedul.

azon elmelkedem h elkoltozom majd ha mar biztos hatter all mogottem. de egyedul nem nagyon eri meg, szoval ha vki uj eletet akar kezdeni brightonban (majd kb. 2 honap mulva) akkor szoljon csak nekem es osszebutorozunk. ez meg krizsire is vonatkozik :) " ticc koltozzunk ossze..."

Nincsenek megjegyzések: