szombat, október 15, 2005

stranger in brighton

hi

en danielnel vagyok. a half life 2-t telepitjuk de o mar alszik is.
o egyebkent vania regi baratja. rendelkezik lemjakkal is ugyhogy daft punk szol lemezrol a hatterben...

egesz jol vagyok. tegnap este igen rodan berugtam hirtelen felindulasbol. mindenki tolta a jo-kat otthon, amibol en nem kertem, pedig white widow a draga, szoval eliszogattam a vilmos kortet, majd ejfelkor le a kocsmaba es 1-ig sorozni. majd reszegen haza vania melle. a tobbire nem emlekszem de aszongya erdekes volt...

holnap freestylers lesz. megnezzuk...

kicsereltema muzsikat stereo mcs-re. dejo...

meg 7 oerc es lehet hl2-zni. kb. fel eve nem jatszottam vele. mar hianyzik...

... ide is rakok harom pontot...

ti hogy vagytok?...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali! Itt Zé... a Zoli... végre megérkeztem...
Totál szétesés van körülöttem... remélem Te jól vagy...

...ide is teszek 3 pontot... :-)

Figyelek, és még jövök!

Üdv
Zoli

Névtelen írta...

szeva Ticikem !

itt toljuk a söröket az arcunkba veres pecójába összevissza röhögések jajdebevoltam baszva mittoménmikor sztorik.
egyébként semmi extra, megyek a byroval liberális palotai bulira( sponnsored by szdsz)

na csók.
legközelebb, ha látni is bírok elolvasom mit írtál a blogodra.
meg kell írnom, hogy a nem fogod tudni milyen kékpontos virág is üdvözől, aki azt állítja, hogy berugott egy fél sörtől.

Szuper65 írta...

hi

deigenistudom melyik kek pontots virag udvozol. es udv back.
jol van niggerek iszogassatok csak, meg erezzetek jol magatokat.
en is szivessen veletek tartanek...