péntek, október 28, 2005

just another day


egy keppel kezdek, cipruson keszult ocsem keze altal.

a melo eltelt ma is. semmi ujdonsag. belgat hallgattam egesz nap. nem is ertettek miert vigyorgok egesz nap. bar a lengyel kollega nom felkapta neha a fejet a "kurva" szo hallatan. ez volt minden amit ertett belole, de hat nem is vartam mast.

itthon nincs semmi. gecinagy kupi van, a tyukok meloznak. elvileg menni akarnak este partyzni. vmi reggae buliba, szoval ram ne is szamitsanak.

szabadnapom jovo kedden lesz. el kell inteznem a bankszamlat, venni akarok fulest mikrofonnal, meg beiratkozni a gymbe. a fonokom depositnak megtartja ez elso heti fizumat, nehogy lelepjek hirtelen. bakker. kaptam uj levelet a counciltol, ezen mar legalabb mr. attila ticz vagyok.

rendet kene rakni...

4 megjegyzés:

Ditte írta...

zsir a kep
ja, ugy tunik Zoltan is kap valami franko melot, de elotte valami treninget el kell vegeznie, viszont keresnek meg magyarokat, ugyhogy ha erdekel london irj, mert elvileg nem szar penz.

Szuper65 írta...

kosz de maradok brightonban, london suru lenne nekem.
nnna most h z-nak is lesz meloja meglatogathatnank egymast.
csoka.

Névtelen írta...

jó a kép, azt hiszem dobom is Dittét és mostantól reszkessenek a kommentolvasók! bár, hogy most már az id-ból is kiderül, hogy még nem volt műtét és csak un. pucckirálynő vagy, lehet, hogy kitagadnak a Capellából! de azért azzal a lila fürdőrucival még tucc korrigálni:-)
ha esetleg hallasz olyat, hogy nagybirtokra keresnek földesurat napi 24 órában pöffeszkedni, ne hezitálj írni nekem levélkét, hogy rohanjak....
sok sikert
RP

Névtelen írta...

édesem isteni a képed :)