szombat, október 01, 2005

too many djs


a kepen megtalalhato szemelyek:
super65, bateriiz, yasu

penteken megint interjun voltam, az itteni ikeaban. illetve ez az elit ikea itt. meg fatboy slim asszonykaja is odajar vasarolni. sztem gecijol szerepeltem, ugyhogy nagyon megerdemlem h felvegyenek, de azonnal.

azt irtam mar h felujitjak a furdoszobankat? ha nem hat igen, felujitjak. mar 4 napja. a munkasosztaly egy kis pakisztani mokusbol all es vagy csempezz vagy sziv.
en meg lavorban furdok mint vmi kurva fecske.
de ma este mar minden franko lesz. en meg elhiszem.

voltam tegnap szulinapi bulin is. nicole-eknal. ennyi freak-et meg nem lattatok egy helyen az tuti. de megszerettem oket. kulonosen az egyik festo lanyt a gondor szoke furtjeivel. telszam meg nincs meg, de folyamatban...

lehet h hetfotol szorolapot osztogatok. mas nincs. peace.

Nincsenek megjegyzések: