hétfő, október 03, 2005

news of the world

n.o.t.h.i.n.g.

a wilagon sem sem tortent vagy tortenik.
remelem ti elitek vilagotok, a rozsak nyilnak, delfinek ugralnak es a boldogsagot kilora merik hazamban.
nem mintha itt szomoran telnenek napjaim. azt nem.

ditte plz. hogy kell munkat talalni itt? neked sikerult ugye? vki. vagy kezdjek el bunozni?
najo de mit? ki tud vmit a scotland yard gyenge pontjairol?

na mindegy... tobb szot nem erdemel.
tegnap felraktam vania gepere a fifa2005-ot es sorocske mellett lottem a golokat a brighton seagulls csapattal. van mar polom is. hatalmas skint felirattal. yeyeyeyeyeeeee (bibibi kristi bibibi)

az van h szerdan szolnak vissza egy helyrol, a mult penteken voltam interjun es sztem megkedvelt a noci.
de az is van h megorulok ebben a semmittevesben. a csajok dolgoznak rengeteget. en meg semmirekello vagyok. pfff...
ugyhogy lehet h meg kellene kerdezni dave-t h tud e vmi jo kis fizikai munkat ajanlani.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

atti
kűtem neked egy mélt a tcattika@freemail.hu-ra. ha nem kaptad meg ird már meg hogy mi a működő címed
pussz
bori

Névtelen írta...

szia semmirekellő! hiányzol:)gyere , siess vissz, itt delfinek vannak... á, nemis. De drukkolj,csütörtök megyek kreszre. csokollak baby

Szuper65 írta...

bori
attila.ticz@gmail.com
a mail cimem

betty
sok sikert bettylove, es kugye kepet a rovid hajadrol.