csütörtök, október 06, 2005

smells like original nuttah

hi gays

ill. guys.

brighton az agyamra ment, biztos. tegnap ott folytattam ahol minden nap abbahagyom. seta, jobcenter, netcafe, tengerpart (ezuttal vaniaval), haza, sorok, csupasz pisztoly 2.5, asterix es cleo, este meg krafty kuts es scratch perverts. na az legalabb jo volt. kilometeres sor, bejutni remenytelen. hala nori lelemenyessegenek befurakodtunk es megiscsak bejutottunk. ha rajtam mulik meg mindig ott allunk.
krafty mar nyomta a breakeket javaban, aztan a scratch fiuk egy fekete mc-vel felvertezve elkezdtek hip hop-ot tolni. sikitas visongas. agyam akkor szallt el amikor a smells like teen spirit-uk apache: original nuttah-bad company:the nine egyszerre ill egymas utan megszolalt.
tessek csak elkepzelni ezt mind. aztan meg dnb volt vegig.
3x megfogtak a seggem es amikor hatraneztem 2 lany meg 1 fiu allt mogottem es mind mosolygott. ugyhogy nem vagyok nyugodt.

vettem halrudacskat, meg szorpiket, rizsem is van. ma kihagyom a burger kinget.
aztan meg telefonalgatok.

penteken soul of man lesz, szombaton meg mr. scruff. aztan meg vadim, meg fatboy slim is. beszaras ez a varos ebbol a szempontbol.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hy Sweety!
Örömmel fogadtam rövid ám annál tartalmasabb villanyleveled...
yo lenne 1 emilcim is h tudjak komunikálni veled..
azon agyalok h lehet összerakom a motyóimat és elhúzok mondjuk hozzád és haza se jövök...
millió puszi
dorka

Szuper65 írta...

attila.ticz@gmail.com

s65