csütörtök, október 20, 2005

very polite

ma elso utam a bankba vezetett, na nem alarcban csak ugy hagyomanyosan.
- jo reggelt kivanok, szamlat szeretnek nyitni
- rendben, papirok?
- utlevel + level a council taxrol
- rendben, khm... ezen a papiron az van irva h ms. attila ticz.
- igen, elirtak.
- nos akkor hivja fel oket, kuldjenek uj papirt amin mr. van es aztan nyithat bankszamlat.
- koszonom. (a budosk*rvaany*tok zxcjhvgfeybvt huierghdf 356h54tgfesiu -ezt magyarul-)

a vogonok visszavagnak.
sebaj. goto egyfontos bolt, buy some jaffa cake, goto jobcenter, goto inetrnet.
aztan meg majd goto home teflonalas, stb, stb.

holnap dj vadim lesz. az jo.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

én nem voltam ennyire polite, amikor a t-online-os ügyintézőt elküldtem a kurva anyjába ma reggel

Névtelen írta...

Hi,

nekem sikerult 10 perc alatt bankszamlat nyitnom anno. Bar nekem is meg ketszer vissza kellett mennem mert a dolgozok nem voltak kozos hullam hosszon es ezt rajtam eltek ki, de akkor sem volt ekkora macera csak hogy megnyugtassalak.
Ja egyebkent melyik bankot probaltad? Nekem HBSC account-om van.

Névtelen írta...

Hi!
Ne íratsd át a Ms.Ticz-et, a fasznak neked bankszámla, a köcsög bankokkal csak a baj van:-)
Meg ha küldenél Ms.TA-ról egy szexi képet, akkor nem a Dittét ostromolnám napi tonna levéllel, hanem átpártolnék rád!
Na de komolyra fordítva a szót, drukkolok ám, hogy találj zsír melót és bulizz jókat!
keep cool
regards
RP

Névtelen írta...

Az van Arpadom, hogy itt a bankszamla es a work permit egyarant kell ahhoz, hogy egyaltalan a cv-t kivegyek a kezedbol.

Névtelen írta...

csak beirtam atti, hogy lasd olvasom a blogodat.
amugy a paintball elmaradt mert a vegen a kezdeti 20 emberbol indulas elotti napra 3-an maradtunk :D
de nelkuled ugy sem lett volna az igazi.
csa

Szuper65 írta...

en a barklay vagy mijaszosz bankot probaltam...

koszi a lelkesito szavakat. a jovo heten mar menni fog mert atiratom magam mr-re vagy atoperaltatom magam. meg nem dontottem el.

RP talaltam melot, nem tom h zsir e de holnap bovebben. (holnap lesz a proba nap)
sexi kep digicamera hianyaban elmarad

mester, sajnalom h elmaradt a lovoldozes. talan majd tavasszal haza esz a fene es akkor fegyvert ragadhatunk again. :)