kedd, október 04, 2005

under the bridge

na hello

a valtozatossag kedveert ma is a varosban kolbaszoltam. beneztem agencykhez is de csak bullshitelnek.

ugyhogy a tengerparton chilleztem, burger king fele szendvicset zabalva, kezbol etetve a siralyokat. siraly.
most egy kis internet, aztan haza, fejest a vadiuj kadba, teli meleg vizzel, uszom 2-3 hossssszt, megtisztulok es ha vania bekapcsolva hagyta a gepet akkor rugok par golt. ha nem akkor megbolondulok.
egyebkent mar kezdek.
veszem eszre magamon.

ma felhivtam katat, h ha tud akkor zsiroztasson nekem a pasijaval vmi fincsi fizikai munkat.
szeretnek teglakat cipelni. falat vakolni es a seggem vernem a foldhoz egy jo kis lapatolasert.

bekere vagyom. kivulbelul. es rumiera. szorostulborostul. arra kert h vegyem le a kepet a blogomrol en meg aszontam neki h okes, de eszemben sincs.

corvin, vlagyik merre vagytok? szegyenlem magam amiert nem taliztunk amig otthon voltam. remelem meg olvassatok kaladnjaim. vlagyik okorke kommentjei kifejezetten hianyoznak.

na csok mindenkinek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ticc,

En gyerekekre vigyazok, tehat nekem nem volt eget rengeto feladat munkat talalni, de Zoltant kirugtak, ugyhogy o most hasonlo cipoben jar mint te, es iszonyatosan be is van panikolva mindemellett. en nem panikolok, mert ha itt lesz az ideje ugy is talalok munkat, es egyebkent is van hova mennem. Sajnos a Zolinal mind ez a lehetoseg nem all fenn.

Egyebkent ha te talalsz valami barmilyen melot ahova keresnek meg egy embert akkor azonnal szolj legyszi. Ja, szerintem hely advertiser-be rakjal be valami par soros hirdetest, hogy barmilyen munkat valalsz x osszegert, meg a news agentek kirakataba is nyomd ki ugyan ezt.

Good luck

ja, Vlagyik vazze nekem is irjal

Szuper65 írta...

thx ditte. egyenlore semmit sem talaltam, de keresem...