csütörtök, október 13, 2005

sickboy

megfaztam. mar majdnem hivatalos. faszba.
jelentekezem konyvesboltba, szupermarketbe, papirokat kuldok a high school melohoz.

a tegnapi funk meghiusult a hatalmas erdeklodes teljes hianyaban. mondjuk az audioban plump djs volt. szombaton meg freestylers. arra megyek is. aztan meg stanton warriors. persze a dj vadim elott. amit meg fatboy slim kovet. es ti hogy vagytok?

persze csak a pofam nagy, nem mintha en ott lennek minden ilyen megmozdulason. lofaszt.

megyek ma mosodaba is mert kezzel mosni itt nem pont ugyanaz mint cipruson. ott pld megszaradt a ruha kevesebb mint 5 nap alatt.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

dont worry babe u'll get a job at some point soon and everything's gonna b just fine.
love ur writing, de nem ertem minden :((( lofaszt allround ;)
cya

Névtelen írta...

aze fazta meg me sose turod bee a buzispoloidat :) es sose esze c-vitamint! Direkt azzal fejeztem be tegnap, hoogy: vigyazz magadra! Erre tessek, nnnnaaaaa! :)
peace,
d

Szuper65 írta...

most is halls cukorkat zabalok daniel. es inkabb ejszaka nem takarozom be mint a buzipolok...

Névtelen írta...

Ticc, vazze veled almodtam. Hat nem keves trip volt benne, bar meg sosem belyegeztem, de valami hasonlo elmeny lehet.
Na nem reszletezem, mennem kell mert Zoltan megint a zongorat veri, ugyhogy inkabb leallitom mielott elhiszi, hogy tud is jatszani.

Udv,

ui: ja, nem ertem, hogy fazik meg itt mindenki, en miota itt vagyok meg csak egy fel meghulesem sem volt.

Szuper65 írta...

na gyerunk mit almodtal? es jo voltam?
majd jol radpruszkolok atequila partyn es meghulsz tejis.

Névtelen írta...

na ne, danniel itt az atti blogján? ;)

Névtelen írta...

ott is van halls cukorka?