szombat, október 22, 2005

blue suede shoes

talaltam munkat!!!!

tegnap norit elkisergettem egy darabon, majd hazafele jovet a lakasunktol 1 percre levo cipo boltban megtalaltam a munkat.
leadtam egy cv-t, a fonok vmi emigrans 30-40 ev koruli mokus, baratsagosnak tunik. 2 lany dolgozik meg ott. az egyik egesz jol nez ki. :)
szoval ma bementem interjura, holnap meg probanapra. a csajok fogjak eldonteni, hogy megfelelek e, mert fonok ur nem szokik a boltban lenni es megbizik a csajokban. nem lesz gond sztem. majd viszek viragot a lanyoknak, meg bon bont, esetleg leviszem oket hatra a raktarba...
ha van vmi otletetek, hogyan is lehet bevagodni rovid uton kerem irjatok meg.

azonkivul voltunk tegnap dj vadim, blu rum, yarah bravo partyn is. remelem jol irom...
eszmeletlen jo volt. funk, hip hop, aztan meg freestyle, live act. rengeteget tancoltam csodalatos spanyol lanyok tarsasagaban. el is kertem az egyik szamat (ugy nezett ki mint vampirka csak fiatalabb vagy 6 evvel - szoval bejott), de mennek vissza spanyolba, szoval buktam.
majd legkozelebb

ma interju utan szorolapoztam 2 orat. nem is postaladaba kell pakolni hanem alldigalni es embereknek osztani a hajvagas csak 5 font roplapokat. van ra kereslet, gondolhatjatok... viszont rajottem hogy brighton urbazison lakom. olyan arcok jonnek mennek az utcan, hogy azt le sem tom irni. meg kell tapasztalni. aki jart mar londonban az tudja mirol beszelek. viccesek.

a mai fizetesemet (12 font) el is koltottem lemezekre szinte azonnal. vettem egy innen lopott a beastie boys dupla LP-t, 36 kiraly funky szammal tele, meg vettem egy Digital Underground - Humpty dance EP-t. az egyik legkiralyabb old school hip hop.

most majd hazamegyek, megnezem a 7 mesterlovesz veget. eszem. holnap meg megyek dolgozni at last.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hi!
Kedves Mindenki, azért csak összekombináltam volna, hogy miért is kell a bankszla, sajnálom, hogy a kedves blogownert lecsajozták, nekem is fájna...
De tulajdonképpen azért írok, hogy ma elmegyek egy british council presents: sok mindenki más és chris carter-re totál ingyé a Millenárisba...szóval, hát ha nem is fat boy slim, de nekem jó lesz!
Sok sikert a munkához Al!
regards
RP

Szuper65 írta...

koszi RP!!
es jo bulit.

Névtelen írta...

Tenyleg Ticc, nem a beszolas miatt de nem mosolyogtak meg a neveden?

Névtelen írta...

tuti tipp a kovetkezo: szerezz magadnak egy irdatlan voros haju oroszlan asszonyt - lehetoleg hivjak Pegnek, hozzatok ossze 2 ultrahulye kolkot, es rakd magad musorra a viasaton 8-tol.
a te neved ezentul cipoarus:)
bye Al
kisá

Névtelen írta...

Vigasz keppen jelzem, hogy szopat a HSBC bank, fasz kivan. Most jobban egyutt erzek Ms Ticc-el mint multheten.

es Pusztai Akos szavaival elve: Faszszopo Kocsogok.

Szuper65 írta...

a nevem miatt ejszakakat nem aludtam annyira ciki, de ez van.
a ticz-et eltalaban lehagyom, ugyse erdekel senkit.
hivatalos helyeken fakasztom mosolyra az embereket, mint pld a council tax office ban. basszak meg... acipos