csütörtök, január 28, 2010

gorilla beat

várok
megint
munkára

úgy volt, h tegnap visszaszólnak, de elfelejtettek. ma már hívtam őket, de nem vették fel. amilyen mákom van akkor fognak hívni megint, amikor vezetek. aminek már a végén járok. talán 1-2 órám van még hátra és vizsga. ami jó lenne ha már meg lenne, mert a türelem nem erős oldalam.

voltam a tilosban kedden. bementem 2 órával az adás előtt, fecóval dumázgatni. a műsorban nem kell sok mindent csinálni. az elején, közepén és végén fel kell tenni pár percnyi muzsikát és kész. rendben lesz.

tegnap volt anyu szülinapja. öcskös átvitt, volt torta, meg finom hami, átmásoltam vagy 300 giga adatot, hazajöttem és rommá fagytam közben. szibéria van.

filmes napot tartottam és a Házibuli című klasszikus alatt endorfin sokkot kaptam. ma megnézem a második részt, de tuti hogy beszerzek hozzá két sört. túl jó...

odakint esik a hó és remélem meg is marad, mert úgy vélem ebben az időben jobb lenne vizsgázni. legalább felhagyok a gyorshajtással.

2 megjegyzés:

Ildikó írta...

Jeszjesz.
Két napja a Házibuli 2. megy nálam háttérként, akármit csinálok.

Venjúúszmájl, jor ájsójur hááááárt.....

Szuper65 írta...

ma mégsem néztem meg. erre rá kell készülni jobban. :)