hétfő, február 01, 2010

history of the world part 1

2010.01.31. vasárnap 16:21 itthon

az emberiség történelmét nézegetem, abban a bizonyos régi francia rajzfilm sorozat feldolgozásban.

már túl vagyok a Föld kialakulásán, az őskorszakon, most épp egyiptomban korbácsolják az embereket.

gondolom a kommunista vérem miatt, de az ősközösség az eddigi legszimpatikusabb létforma. keresnem kell valami könyvet az indián kultúráról, talán ők azok még akik a legtovább megőrizték ezt az életet. oké ott vannak még a busmanok meg kitudja miféle törzsek, de az nem izgat annyira.

nah, az adószedők megkorbácsoltak vkit, aki keveset fizetett. zseniális. jut eszembe, felhívták a figyelmem, hogy nekem is be kellene fizetnem valami légből kapott adót máig. az önkormányzat találta ki. leshetik persze. nem is értem, hogyan képzelik.

hmmm... Hamurapinak kemény kis törvényei voltak. nem volt sok kec mec.

reggel arra a régi gondolatra keltem, hogy a farm projectet kellene valahogy mégis beindítani. kicsit buzgálokodom meg ficergek, hátha eszembe jut, hogy hogyan is lehetne elkezdeni.
bár alap, hogy pénz nélkül sehogy.

más.

tegnap dorkával és lipiékkel szánkóztunk a vligetben. isteni volt. rég mókáztam a hóban és jólesett kimozdulni, dombra kaptatni, majd ezerrel lecsúszni.

kifáradva és teljesen átázva felugrottunk hozzám, tisztába raktam magam, majd átmentünk lipiékhez. nekiálltunk tócsnit sütni. bezabáltunk, játszottunk, természet filmet néztünk és eljött az idő, hogy elinduljunk a szilvuba.

iza sznapját ünnepeltük ott. dott is betársult, iszogattunk, beszélgettünk csocsóztunk. a táncparkettre is merészkedtem, de ha mozogtam az is maximum a rángógörcs miatt lehetett, mert a zenétől gutaütést lehetett kapni. de atti finnyás gyerek, nem könnyű a kedvében járni.

3 körül hazajöttünk, emese nyomta a gázt, én meg fülig vigyorral élveztem, ahogy csúszkáltunk.

nyugtalan álmom volt. nem emlékszem sajnos arra, hogy mi, csak arra, hogy vki arra figyelmeztet, hogy nem az a lényeg, hogy hol, hanem hogy mikor. ez mit jelent nem tom. talán a farm. talán más.

17:41

átjött öcskös. hozott hamit. beszélgettünk kicsit.

most pedig vissza az emberiség történetéhez, ahol cézár dönt életek felett egyetlen kézmozdulattal.

anyukám ananászos csikét küldött, hogy megtöltsem a pocakom. nagyon finom volt. köszi anya.

a rajzfilm sajnos kezd egyre bugyutább lenni. jobb lenne, ha több tényt közölne és kevesebbet ütögetnék egymást a la asterix. most marco polo életét mutatja be. túl vagyunk pár keresztes hadjáraton. feltűnt híres névrokonom Attila is. a hun. mint minden idők legkegyetlenebb gazfickója és otthonok feldúlója. igazán kedves. bár nem kizárt, hogy tényleg egy görény volt.

dzsingisz kán épp hogy megmurdelt. marco pekingbe tart. 24 évig kolbászolt. majd visszament és mindenki körberöhögte őt.

ez most egy ilyen történelmi különkiadás post. és mivel időm tengernyi, valszeg jó hosszú is lesz.

1300as évek. túlnépesedés. pestis. a zsidókat okolják, a pápa meg tombol avignonban, ahol mellesleg én is voltam. jah és két pápa van.

1400ban már három van belőlük. husz jánost meg eltüzelik. akinek volt pofája azt mondani, hogy az egyházi rangokat ne pénzért osszák már bassza meg.

ahhhá, hát ezért hívják angol wc-nek. nah, már ezt is tudom.

jean d'arc színre lép. majd eltüzelték.

Nincsenek megjegyzések: