hétfő, január 04, 2010

different strokes meg szülinapi különkiadás is

hol is kezdjem? mondjuk ezzel. mivel majd mindig úgy kezdem h hogyan kezdjem?

a zünnepek alatt nem igazán volt netem meg ihletem így nem készült év értékelő.
megteszem most, hogy tonna a mondanivaló és apropo.

elkalandozok folyton. hülye multitask.

akkor 2009 morzsái, már amire emlékszem belőle. meg ami publikus :P

az elejére nem emlékszem. h mi a tehenet csináltam a télen.
tavasszal már képben vagyok.
majd jött a nyár
betavaszodott, ami
egész télig tartott

hát ilyen évem volt.

és most?
pont 31 évesen üldögélek és megpróbálom a karácsonyt kicsivel részletgazdagabban felidézni mint az éves jelentést.

nem titok h nem szeretem a karácsonyt. 80%ban reklámfogás hogy minél több productot adjanak el a boltok. ezt olyan tényekkel támasztom alá, hogy nincs év amikor ne lenne hír, hogy a szeretet jegyében elindult népek a pláza parkolóban ütik agyon az időt és egymást parkolóhelyért... anyway.

volt idő, amikor 24én este elindultunk öcskössel fenyőfa portyára. nah ennek vége. gondolom vki rendelkezett, hogy estére már nem akarja ott látni az út szélén a halott carbonokat és eltakarították mind. így nem lett fám. bár díszem sincs...

öcskös jött és győzött. szó szerint. áthozta az x-et és eltángált fociban, bokszban,
autóversenyben és le is lőtt. még jó h nincs több játéka amit ketten is lehet játszani.
én az egész ünnepeket átjátszottam. társamul kristi szegődött, akivel mindig nagyon jó újra látni egymást. most pár lemez felrakása után az assasins creed2-vel merültünk el a reneszánsz velencében. 2 nights long.

szilveszteri bulit tartottam. immár második éve, hogy nálam gyűlünk össze páran és zenés táncos iszogatós beszélgetős mulatságot tartunk.

most meg most van. szülinapom. egész fasza.

Nincsenek megjegyzések: