péntek, január 08, 2010

here i am the monkey clown

hello testvéreim az Úrban

teljesen felborult a biológiai órám. le is esett az éjjeli szekrényemről.

éjjel alszom 4 órát, és délután másik 3at. a maradék időben meredek. nem ágyékból, fejjel előre.
nézem a monitort, utoljára 3d-t akkor láttam amikor beültem az Avatarra. de meg lesz ennek is a gyümölcse, bár még nem kielégítő a terméshozam.

rohadtul fel vagyok dobva.

jelentkeztem pár álláshirdetésre. reptéri jegykezelőtől a mikiegérig a music manageren át.
elhatalmasodott rajtam az élet egy játszótér életérzés. ahol ráadásul a hinta mellett vannak szép nagy hangfalak is, így most cypress hill-re mászókázom.
nagy lógás van. egyik kezemben egy vörös csillagos hey!nekem, a másikban egy kék filipmorris. akkor viszont mi a fenével kapaszkodom?

tudod, hogy milyen az amikor minden annyira a helyén, hogy még orrot fújni is menő érzés?

voltam vezetni. szeretek vezetni. úgy érzem jól megy. pár ember nem osztja ezt a véleményt, élükön sztem az oktatómmal és azokkal akikkel találkozom vezetés közben. az milyen, amikor oktató pajtás, közli, egy általam feltett kérdésre, hogy majd megértem ha nagy leszek????
gecibe. azt hittem kiugrom az ablakon. 31 évesen ilyeneket osztanak rám. deutálom. pedig még szakállam is van. amit muszáj lesz levágnom, mert a cv-k mellé kell képet is küldeni és most úgy nézek ki mint egy elbaszott forradalmár, aki bruce willishez járt életvezetési tanácsért.

btw tegnap néztem meg a die hard 3-at. imádom, hogy már a film elején a fehér trikóban ül a rendőrörs sarkában másnaposan.

óh barátaim, annyira szép az élet. amikor az apátia oszlik, mint a köd.


Nincsenek megjegyzések: