hétfő, január 18, 2010

virus

2010.01.17. 1530 @ home, alone. nirvana come as u r

3 percenként ásítozom. tegnap délután átjött mester, lanba kötöttük magunkat és tenoristák írtottunk, amikor is megjött szami és barátja attila. ok lemezeztek, majd átmentek egy másik buliba, mi készültünk a herbaliser dj set-re a corvin tetején.
elindultunk taxival, felszedtük szamit és megmásztük az egymillió lépcsot ami oda vezet.

note to self: SOHA nem menj le atti 24 óra elott szórakozó helyre.

vmi sapkás nyomta az hip hop-ot. a helynek már eleve elég ócska lebuj hangulata van a pirosas és gyér megvilágítással, de a muzsika sem volt jó hangulat teremto. sebaj, megjött dóri, beszélgettünk. mesterrel visítottak a nevetéstol folyamatosan.

fél egy tájban már ollie vette kezelésbe a pultot és hamar bele is csapott a funkba. nagyot ráztunk. ennyi. hazajöttünk taxival, én felmásztam és azonnal elaludtam.

az álmomra majd késobb kitérek.

lottünk még pár terroristát, ettem rakott krumplit, öcskös a maradék csirkepörit és punnyadok. nem aludtam ki magam.kicsit semmirekellonek érzem magam, de ez nyilván a munkanélküliség átka.

nah és most az álmom. imádtam. annyira kurva vicces volt, hogy gyula elmondása szerint most nem csak nyüsszögtem de még tralaláztam is álmomban.

egy idegszanatóriumban játszódott az álmom, fehér falak és végtelen folyosók között. én és 2 másik társam, akik nem ismerőseim, csak az álmomban voltak jóbarátok menekültünk a harmadik birodalom emberei elol szobáról szobára futkorászva. egyszer csak maga hitler szobájába keveredtünk, ahol is a náci vezeto összes családi fotójára egy filctollal bajszokat és szakállakat rajzolgattam. majd futkároztunk tovább... a vége vmi olyasmi volt, hogy egy nagy csarnokban meg is vívtunk a gonosz vezérrel és vmi óriási fehér tankba gyömöszölve kiütettük vele a falat, amivel mi szabaddá váltunk o pedig eltünt a semmiben.


later


2010.01.18. 00:41

nah ma sikerült egy ügyetlen húzással tönkrevágni a meglévő rendszeremet. szami hozott egy játékot, ami nagy kedvencünknek még friss ropogós folytatása. feltelepítettük, nyomkodtam kicsit, mjd kifagyott, és újra már nem indult a rendszer.

another note to self: ezentúl első dolog amit feltelepítesz atti az egy virusírtó

nem vagyok álmos, pedig 5 óránál nem hunytam többet.

Nincsenek megjegyzések: