szerda, január 06, 2010

este van este van

enyhe apátiát diagnosztizáltam magamon. de asszem csak a tétlenség és az egyedül töltött órák száma csavrja el a fejem.
ma átjött anyu és öcskös. hoztak tonna élelmet és beszélgettünk kicsit. én is sütöttem fincsi májat, ami immár majdnem 2 éve a sláger kaja.

reggel fel kell kelnem és elmennem vezetni. többen utaltak rá, hogy odakint hó van. nem tudhatom, nem jártam arra. majd meglátjuk.

várom hogy a közvetítő cég visszajelezzen munka ügyben, de leginkább csak vetítő cég, mert a köznek aka nekem nem segít sokat.

írtam levelet az elvtársaknak is, mert nem tartom kizártnak azt hogy meglátogatom őket.

azon vívodom, amin már régóta, hogy keressek itt vmi jó munkát és éldegéljek pénzt keresve stb stb vagy annyi minden van amit még nem láttam nem jártam, elinduljak megint világot látni.

to be honest egyedül nem sok kedvem van hozzá. társam meg nincs.

2010-ben úgy döntöttem rendet rakok a kapcsolataim között is. és jobban odafigyelek párkapcsolataim mélységére és milyenségére.

ez az idei 1 éves terv.

ja és kevesebbet fogok kocadohányozni.

külföldiekkel szivesen dolgoznék itthon. bírom őket. ezen elfilózom...

Nincsenek megjegyzések: