hétfő, május 19, 2008

the swamp creature

Sokféle mocsárban lehet elsüllyedni, a unalom, a nyomorúság, a reménytelenség és az összes ilyen ócska dolog, nekünk tegnap a rokkenroll mocsarában sikerült megfürdőznünk.

Kezdjük az elején.

Pénteken leforgatták a reklámfilmet a webáruházban. Egyik jelenetben szerepeltem is, de kétlem, hogy azt benne hagyják a végleges verzióban. Kevés dolgot vetek meg jobban, mint a televíziót és a reklámokat, szóval nem különösebben érdekel a dolog.

Szabival azt beszéltük meg, hogy június elejéig várunk a repjegy vásárlással, megnézzük mennyire üt be a hadjárat és ennek fényében vesz nekem repjegyet. Ámen.

Péntek este átjött t. zsenge korához képest nagyon házias és gondoskodó egy lányka. Nem egyszer meglepett már eme tulajdonságával. Re5pect. Szombat reggel 6kor lelépett forgatni, én dodoztam 8ig, majd játszottam délig. Hogy kiteljesedjen a nap visszafeküdtem és aludtam még két órát. Kitakarítottam, este pedig nyakamba vettem a várost. Összefutottam bettylove-val, májkellel és kow-val. Plus többiek. Gödörnél fűben söröztünk, borika becsatlakozott, trafóban pedig country és rokkenroll muzsikára forgattuk a lányokat meg a lányokon a szemünket. Sikerült berúgnom, pedig mindent megtettem, hogy így is legyen. Ismét jó szórakozást jelentett nézegetni a párzást megelőző rituálékat, a párválasztás szofisztikált és kevésbé módjait. Szerencsére volt velem egy remek alany arra, hogy empirikus kutatást végezzek, ugyanis pillanatok alatt megjelentek a hím egyedek, hogy násztáncukkal, színes tollazatukkal elbűvöljék, majd ágyukba csábítsák. Vagy szénakazlukba. Fészkükbe, na.

Az már rég megfogant a fejemben, hogy … folyt köv

Nincsenek megjegyzések: