péntek, május 16, 2008

push it real good

toljuk a kiutazás dátumát főnökkel, megbeszéljük, átgondoljuk, megváltoztatjuk...
belezavar a képbe, hogy most indul be a reklám hadjáratunk, ennek kapcsán ma egy mókus kezében kamerával felvett minket minden szögből. én játszottam a vásárlót, sinkó meg kiszolgált.
tegnap felfúrták az új táblákat. olyan elegem volt már este nyolcra, hogy hazamentem kikapcsoltam a mobilom és lefeküdtem aludni. terminátor 3at választottam esti mesének. mire arni fejbevágta a szőke kurvát én már nyálcsorgatva aludtam.

itt áll elöttem a 7vége és nem tudom még mit kezdek vele. t-vel töltögetnék el időt, kirándulva, de nem fog ráérni :(
úgyhogy vmi más mulatság után nézek. gondoltam arra h lemegyek tatára, de jelenlegi állása a dolgoknak az h cukor sem lesz otthon.
inni nem nagyon akarok, elég volt a múlt hétvége amit alkohol mámorban töltöttem szinte végig.
öcskössel töltöm majd a szombat vasárnap nagy részét terveim szerint
úgyis őt szeretem a legjobban a wilágon. lehet h el is megyünk ketten kirándulni. hajrá hajrá

Nincsenek megjegyzések: