szerda, május 14, 2008

door(s)

egy konkrét ajtó
az enyimé
fehér festék pattózik le róla már mióta enyimé
alsó zárja nem működik 2 hónapja, felsővel eddig nyugodtan hagytam magára.
tegnapig
vmi kattant és a zárnyelv nem hagyta el többet az ajtófélfa kínálta gödröt.
hazaérve már rákészültem. volt nálam 2 féle csavarhúzó.
rángattam... fogja... rugdostam... fogja plus kijött egy szomszéd... be vannak ezek tanítva rendesen...
felhívtam danit, melózik, felhívtam lipit, érkezik.
ötlete, h ablakot zúzzunk, akkor beférek a nyíláson plus 2 oldalról ránciga. sztem egy pörgő az ajtóra majd két jokogeri meg 5 májgeri és már bent is leszünk.

csavarhúzóval befeszítettünk, löktük, nyílt, tekintet, tágul, 4 centis rés, már majdnem bent a feje, kézfeje, nyomjad, még, légzésre figyelj, még két centi, látom a nyelvét, eltöröd, vigyázz, reped, nyomd, még, krakkkkkk, bent vagyunk.

rusnya látvány nem mondom...
akkor bevásárlás, spar, autó lerobban, betoljuk a nagy lajoson, egy homeless segít, obi bezár nyolckor, anyjapicsája, 1 sör pár cigi plus lipiék kivizsgálása enneagrama szempontok alapján. 2 teszt kitöltés 4 eltérő eredmény kapás. hitem szertefoszlik

hazaséta. vacsi. rendőrakadémia 2
elaludtam végre...

2 megjegyzés:

Teréz Koncz írta...

szegényem...

Szuper65 írta...

az ajtó monnyon le