hétfő, május 05, 2008

suntired

Lemerült az egerem. Kicincogta a sajtot a töltős elemből. Most a touchpaddal bohóckodom és van még 23 percem, hogy elinduljak Lipiékhez leinni magam társasjátékozásnak álcázva.

4 napos holiday van. Szerdán kezdődött azzal, hogy délután eljöttem a webáruházból, daybefore rendbeszedtük a lakást t-vel, hogy szépnek mutatkozzon majd, ha Suzyka átjön és lemeozza. Szegény lány tragikus trafikus lekvárba került úgyhogy could not made it, de sebaj, szeretem ha rend és tisztaság van.

Gondolataim üveggolyó módra szétgurultak, próbálom összeszedni őket. Itt is van egy a sarokban. Mi van ráírva?
Jövő
Lássuk az mit hozhat.
//időközben átmentem lipiékhez, leittuk magunkat, mission completed//
A közeljövőben lemegyek tatára, meglátogatom cukorkát meg a gyereket. Bbq partyt rendezünk és nagyon finom fagyit eszünk majd. Plus napfény, jó társaság, mother nature.

Kicsit távolabbi jövőben kisakkozom az indulásom dátumát, összepakolok pár ruhadarabot, felülök a repülőre és megkezdem a harmadik negyedéves ciklust a kommunában. Az utolsót. A legtanulságosabbat. Más szemmel látom már őket és az ügyüket. Finomodott a filter, tudatosabb vagyok. A francia nyelvet sokkal többet fogom használni h improve-oljak és el akarok látogatni az új kommunába, kiváncsi vagyok egy év alatt mennyit haladtak. Összetákolták e már.
Amit magam mögött hagyok is rendezettebb lesz, ha minden a terv szerint alakul. A webáruházas pozíciómat lehet, hogy elvesztem ezzel a manőverrel, hála istennek meg a vásárlókedvnek, olyan jól haladunk, hogy a 2 titán nem fogja bírni és szükség lesz egy harmadikra is. Akkor pedig nekem már nem nagyon jut majd hely. Meg lássuk be, nem is vagyok az a megbízható munkaerő. Gondolok egyet és lelépek.

Vigyázó szemek vizslatnak, és intelmek záporoznak az éterből…
- Ejnye bejnye atti, ideje lenne felnőni. Ideje lenne beletörődnöd, hogy az anyagi biztonság megszerzése érdekében fel kell adnod pár dolgot.
- Ideje lenne elfogadnod a tényt, hogy az életedben elég sok órával nem te rendelkezel, hanem a létfenntartás érdekében mókkukkává kell, hogy válj piciny kis kerekedbe bemászva és tekerve.
- Nem ártana elgondolkodnod drágám azon, hogy te sem leszel fiatalabb? Hát nem akarsz családot? Nem szeretnél apuka lenni? Férj is esetleg? Hogy akarsz így megtartani magad mellett egy nőt is?
- És ha lebetegszel? Mióta nincs biztosításod? ’95 május? Az nem ma volt.
- És a nyugdíj? Azod miből lesz te lőkötő?

Önostor kikapcs


1638, still here
Modern talkingot hallgatok és forog a gyomrom. Nem, nem a zene miatt. Az rendedben van, asszem tegnap este ittam túl sokat és ettem túl keveset. Gyúrok az esti grill partyra. Ma csak módjával fogom bevinni az alkohol egységet. Nem hiányzik nekem egy szükségállapot plus hánykolódás.

Nincsenek megjegyzések: