csütörtök, május 22, 2008

pooor little baby

Este hofit hallgatva
Fröccsözve

Az élet gyönyörű
Mindig az. Ha szar akkor is az.

Bár át tudnám adni ezt gyermekeim az úrban. 

„szűz máriám hol a tanácselnök…”

Ma nem voltam produktív, sőt lusta tetű pfúj a belem jön ki voltam. Bocs szabi. Holnap bepótolom. Úgy fogok melózni, mint a kisangyal. Nnna ezen álljunk meg egy szóra. Vajh egy kisangyal hogyan melózik? Mi a frászkarikát csinál egy kisangyal? Ha még kicsi, akkor ugye gyermek. Nem szép dolog, még a mennyben sem dolgoztatni ezeket a kölyköket. Vagy ők is nike cipőket gyártanak, mint az indiai lurkók? Vagy a kis jelző a termetüket akarja vázolni? Alacsony angyalok? Akkor gondolom tankban ülnek. Mit csinálnak még a pöttöm emberek, akarom mondani angyalok? Talán jobb is hagyni…

„Na mondjad Jóska, szépen tagoltan…”

Mai nap in nutshell. Reggel ébredés. Meglepően éberen. Ablakon kinéztem. Esik? Nem, létrán jön bazmeg. Idő napos, akkor bringával közelítem meg a webáruháztatot.
Kiderítettem, hogy eb lesz nem vb. Fociban otthon vagyok.

Régi levelekben merültem el, mazoista módon. Miért? Mert egy állat vagyok.
Öcskösnek segítettem videókártyát választani. Szandrával chat-eltem.

Munka után meg volt beszélve kedvenc vérszívómmal, hogy így 3 hét után végre megbeszéljük kivel mi, hányszor, miért oda? Vligetben kolbászoltunk, feljöttünk ide, fröccsözni kezdtünk. Ennyire szar borból még sose ittam spriccet. Pontosítok, az első fél liter nem jó. Azután már csak vigyorogok.

Még hever itt a fiókomban – komolyan, kihúztam a fiókot az tartja a boromat.
Harmadik fiók felülről. Az elvileg üres. Illetve kevés szemét van benne. Ebben tartom a befizetett számlák sárga cetlijeit. Meg dolgokat. Pld. Egy sexpoziturákat ábrázoló 6 oldalas kis szösszenetet. Egy sex társasjáték része. Isten látja lelkem sose játszottam még olyat, de muszáj volt kinyomtatnom. Tanulni, tanulni, tanulni, apánk is megmondta. Nem vagyok prűd típus, de a feléről se hallottam még ezeknek. Szégyen mi?
Nézzük a „kényeztetőt”… a lány térden hajol, guggol feneke az égnek mered, a fiú fekvőtámaszban rája nehezedik, vesszejével fentről penetrál. Előtted van a kép?
Vagy a „bimbó ölelése”. Lány hason fekszik. Idáig még hagyján. A fiú is. A lányon rajta 69-ben. Penetráció szintén megvan csak a ciki az, h a fiú feje pont a lány talpán nyugszik. Vica versa. Lány fülét cirógatja a hím lábfeje. Sajnálom hogy egyedül tengődöm, mert komolyan kíváncsi lettem.
A „libikóka”-t már kedvem sincs leírni.

Hagyjuk ezt a mocskos randa sex-et. Evezzünk más vizekre. Tudnám mire.

Nincsenek megjegyzések: