hétfő, május 26, 2008

bubblegoose

I just made it easy, for the clean up woman…

I feel a like, king, yeah… ’ cause i just kissed my babe…

Ősfunkok a hagszóróból. Vadim keze nyomán. Lakásban rendet raktam és nekiálltam ebédet gyártani. Mehikánó ződségkeverék a tepsiben, alatta vaj, felette fedő. Sütök még ki bélszín rolót is, hogy érezzem a husikát.
7vége van, annak is a vasárnapja. 1456. kora délután. Felhős égbolt, nem szürkén, fehéren. Lakást áthatja a párolódó zöldségek szaga, körülöttem cd és dvd hegyek tornyosulnak.
Pénteken munka után nem találkoztam t-vel. Így nem kapott tőlem még szülinapi ajándékot se nem. Ha minden igaz, akkor ma este bepótolom eme hiányosságot. Csütörtök este a megbeszélt terv szerint lecsábítottam szimplába. Ott barátai elrejtőztek egy sarokban és égő tortával várták. Meglepetés party, heje huja, minden egyben.
Nekem ott volt borika, akivel elütöttem az idő nagy részét. Szimpla nem az én közegem, plus másnap munka, úgyhogy nem is maradtam csak éjfélig ezen a jeles ünnepen.
És megint pénteknél tartunk. Amikor is ugye munka után arra készültem, hogy lelátogassak mókacuka megnyitóra. Borika szegődött társamul ismét. 37 ember lődörgött kb., fehérre mázolt pálcikák között. Vettem egy drága sört, egy olyan sós sajtburgert, hogy a húst kihajítottam belőle. Aztán még sör. Találkoztam zsófiékkal, pultra támaszkodva néztük az egyforma embereket és egy a praise you videóklippre kísértetiesen hasonlító magánszámot. Voltam az elmúlt időszakban jópár partyn, de egyre kevésbé élvezem. Lee coombs jó volt. Aztán ennyi. Itt a bajom egyrészt a hangosítással volt, csekély mély csak közép meg magas, plus a tömeg. Úgy éreztük borikával magunkat, mint a muppet show 2 vén fazonja, fikáztunk mindent és mindenkit magunk körül, remélve, h anno nem voltunk ilyen gázok és nem viselkedtünk ily’ röhejesen.

Befutott vdani, nem sokkal később bettylove, megismerhettem végre kis barátnőjét, a csodásnevű szimónát. Rég buliztam már bettyvel, így most nagyon megörültünk egymásnak, csörögtünk az ember(telen) tömegben, lökdöstük arrébb a totál bebaszott tiniket. Freq nasty semmi meglepőt nem művelt, pakolta a break-eket, néha pár 4/4-del megspékelve. Mivel pocsékul szólt hamar el is hagytuk a táncteret és lelket ápoltunk, beszélgettünk. Bettyék hazamentek, mert szifonka dülöngélősre vette a figurát, de igen bájosan. 
Megkerestem vámpírt meg vdanit. Majd elvesztettem őket újból. Időközben üzenet érkezett suzykától, h megérkezett és az itatónál vannak. Nem volt nehéz megtalálni őt, ilyen csinos szerelésben még a kopasz, nyakkendős, fülönteflonbizbaszt viselő tulaj akárki csaja sem volt. Feszenghetett is kicsit szegény lány. Megbeszéltük, hogy a jövő hétvégén beköltözik.
Meglettek vámpírék, cigiztünk, iszogattunk, majd hazajöttünk.

Szombat délután vaniaval volt randim. Gödörnél ültünk, mint nyuszi a fűben. Sok sok emberrel együtt, rögtönzött szinpad, rajta kalapos dj-vel, senával, hippel hoppal. Ez jött szemből. Oldalról alulról vmi rockbanda túrta neki. Nem értem, hogy kishazánkban miért van ennyi kretén, de csak gratulálni tudok, amiért sikerült megszervezni, hogy egyszerre szóljon a 2 stage. Az aranyfaszkorbács díjjal megjutalmaznám. Senáék abba is hagyták…

Gyula mester is becsatlakozott gyermekeivel. Isteni hírekkel szolgált, remélem mentesülése attól a vérszopótól ezúttal sokáig kitart majd.

2000 körül hazaérve feltelepítettem a sacred c játékot. 20 perc után elegem is lett belőle. Nem értenek ezek a hack&slash műfajhoz. Felraktam a diablo II-t. még így 8 év elteltével is ez a csúcs. Már 19.ik szintű barbár vagyok, teli zöld cuccal. Az élet szép.

Ma játék után neki fogtam rendet rakni. Jön suzyka, kell neki hely, rendezkedés program elindít. Főztem is… most megeszem, kicsit még szapulom a démonokat, majd megjön t, átadom neki a kis élőlényt amit ajándékul szánok, beszélgetünk, szokásos.

Nincsenek megjegyzések: