hétfő, október 01, 2007

in a galaxy far far away

2007-09-30 1506 markoc, veranda

„this is my church, this is where i heal my hurts” megint itt vagyok a szabadban. tavol a varostol, forgalmotol, szmogtol, tomegtol, boltoktol. madarcsicsergest hallok, tavolbol egy lancfureszt, levelek susogasat.
egy eleg gorbere sikerult pentek ejjel utan, szombat reggel felszedett borika es elindultunk delre, markocra, ahol ibolya + tamas es 2 gyermekuk eldegel. talaltunk meg itt 2 onkentes lanyt is. egy uj zelendi kiwi-t es egy ausszi linda-t. itt fogok maradni egy hetig, h mintat kapjak a falusi eletbol, belekostolhassak a mindennapjaikba. aztan visszamegyek bp forgatagaba.
tegnap diot szedtunk, h este legyen dio-almas sutink, az estet pedig a szomszed faluban levo kuriaban toltottuk. majd toltok fel kepeket, mert azt latnotok kell. hatalmas es gyonyoru haz, nagy kerttel. megneztuk 4esben a borat-ot, nevetgeltunk nagyokat, majd ugy aludtam mint a bunda.
reggel 8-kor keltunk, tus, reggeli, majd visszajottunk ide. gombaszas volt a delelotti program. nekiindultunk az erdonek. nagyon boldog voltam, mert szeretek erdoben kolbaszolni, plus kiprobalhattam az uj bakancsom vizallo kepesseget is.
tul sok gombat nem talaltunk sajnos. lattunk viszont ozeket, felmasztam egy magaslesre, ahol az utso lepcsofok leszakadt alattam, megneztuk a drava folyot, es lattunk egy oriasi tolgyfat.
most kora delutan van, keszul az ebed, ami spenot lesz, delutanra nem igazan van meg progi ugy hiszem.
a 2 kulfoldi lany ugynevezett woof-erek. work on organic farm, asszem a jelentese es a lenyege, h onkentes munkaert cserebe kapnak szallast es etelt, igy eleg low budgetbol be tudnak jarni sok sok orszagot. az egyik csaj mar 8 honapja uton van es innen is meg vagy 4-5 orszagot be fog jarni.
egesz helyes lanyka, legalabb lesz mivel lefoglalnom magam itt egy hetig, majd oltogatom…
eleg szarul erzem magam amiatt, h elvesztettem a kesem. nagyon jol jonne itt. sztem vhol a lakasban van, de mar felforgattam es nem leltem meg sehol. mindegy… nem szabad targyakhoz nagyon kotodni.
elfelejtettem rovid gatyat hozni, ugyhogy majd’ megsulok. ki gondolta volna h 25 fok lesz es szikrazo sunshine. egesz heten esett, meg borus volt. persze orulok, h jo ido van.
jovo vasarnap paintballozni megyunk regi kirow-os kollegakkal. szoval szombaton fel jonnom innnen. es ahogy elneztem a vonat jegyarakat nem is jovok vissza. inkabb dolgozom meg a webaruhazban es megprobalok felretenni egy kis penzt a legkozelebbi hazateresemre. ami nem lesz egyhamar. nezzuk csak… okt vegen megyek vissza, nov, dec, jan, febr, marc. ja. 5 honapig a seggem kellene maradnom. ugyis utalom a telet otthon.

1701
tulvagyunk az ebeden, az erdoben szedett gombabol isteni levest keszitett ibolya. volt meg spenot is.
most bejottem a hazba kicsit gepet nyomkodni, meg el is almositott a vasarnapnak leves es a boseges leves.

masnap, ejjel 0323
nem tok aludni.
az este megerkezett harmadik onkentesunk, o egy magyar lany. borika hazament, mi pedig beettuk magunkat a kocsmaba. osszehaverkodtam a kocsmarossal azon nyomban, mar elore latom ahogy az esteimet ott toltogetem. beszelgettunk, iszogattunk. mivel mar kb. este hetkor ott ultunk, ezert 2300-ra vissza is ertunk a hazhoz, mindenki ment alukalni, en meg hl2-ztem, majd elszunditottam. aztan ugy fel oraval ezelott felebredtem es azota szgepezek.
markoc egy kicsi falu a horvat hatarnal. ahogy eddig lattam van egy utca aztan szevasz. vendeglatoim kedves emberek, bar erezhetoen maskepp gondolkodunk sok sok kerdesben. a gyerekekkel mar most osszehaverkodtam.

reggel 0954, netcafeban
mert h itt ien is van. igaz akkor van nyitva a muv haz amikor a vezetono ugy gondolja, de ha mar atjutsz az ajton akkor nagyon kedves. ejjel jatszottam meg filmet neztem es fel hetkor ujra lehunytam a szemem es egeszen nyolcig lent is tartottam.
miutan kinetezzuk magunkat almakat fogunk vagdosni, egyreszt palinkanak masreszt szaritani.


ez a videki elet, amit latok most magam elott, csendes nyugott. talan nagyon is. jo latni h az emberek koszonnek egymasnak az utcan, v a kocsmaban, kedveseknek neznek ki. de egyedul sot talan meg egy tarssal is falnak mennek. tobb ember kell ide, minimum 4-5.

kaptam egy csodaszep levelet paulatol a kommunabol. miszerint merre vagyok mar? es hianyzom is, es h ok most ezt meg azt csinaljak. megdobogtatta a szivem nagyon. megyek is vissza mint a pinty. kicsikommunam, ugyszeretem oket.

Nincsenek megjegyzések: