csütörtök, október 25, 2007

je suis malade

2007-10-25 1645

az idei ev legpocsekabb napja. 
tegnap este megneztuk vacsi utan testuletileg a ghostbusters1-et, angolul fr felirattal. majd ejfelkor szundi.

reggel fel hatkor arra ebredtem h hatalmas felfordulas van a gyomromban es egybol felideztem morgo szavait, aki elso nap amikor megerkeztem kozolte, h hozza most ne menjek kozel, mert jarvany sujtja kicsiny kozossegunk es mindenki rendre megbetegszik es vegig rokazik egy egesz napot.
biztam a szerencsemben, hatha en kivetel leszek, de miutan felrohantam a klo-ba tudtam h a mai napom errol fog szolni.
fel vagyok puffadva, szedulok, testem megvaltozott, van 2 labam ami egy rozsdas vashordobol nott ki, hordom tele fortyogo savval.
lementem megkeresni morgot, h micsinaljak? reggelihez keszult, kedvesen am hatarozottan megkert, h kozel ne menjek hozza, orul h vege es csinal nekem teat, de nem javasolja h barmit is egyek v igyak, mert tuti kihanyom. baszki szomjas vagyok, kis tea nem arthat. aha.
reggel 9ig mar vagy 7szer mentem rosszul lenni. reszkettem mint a kocsonya es elkepzelni sem tudtam, h mi a fene jon meg ki belolem?
majd alvas delig. ugy gondoltam h mar tul vagyok a nehezen, de a betegseg meg kicsit kinzott tovabb. gyomorhordm mar kong az uressegtol, inni akarok, ki vagyok szaradva.
szobatasam beszalad, h kesz az ebed es menjek. szamra tapasztom a kezeim es felfutok a klo-ba.
24 oras szabalyt vezetek be, etelt emliteni tilos…
megnezem a kommando c filmet. az mindig segit.
visszafexem aludni.
es most ebredtem fel ujra. szomjazom, de nem merek inni. ehes nem vok kicsit sem. nem akarok tobbet hanyni, eleg volt, nagyon…

szep dolgok. a mistral nem fuj mar, egy pulcsiban siman lehet uldogelni... tobb nincs

Nincsenek megjegyzések: