hétfő, október 15, 2007

kaufff kaufff

2007-10-13. szombat. 1408. lakasomban, ocskossel plus egy haverjaval.
meg egy het es lelepek.

tegnap kiskoala elutazott, a nepligetnel buszra szallt es romaniaig meg sem allt. szeretek uj embereket megismerni. plane kulfoldieket. at tudom erezni mien erzes neki egy idegen helyen bolyongani, semmit sem tudva az ottani szokasokrol, emberekrol. szinte kuldetesemnek ereztem h jol erezze magat amig ittvan.

tegnap este atjott bunny. regen nem beszeltem mar vele sem, ahogy hallom suru az elete. megittunk 2 sort, storyzgattunk, majd hazament. nem ereztuk szukseget h elinduljunk bele az ejszakaba. en boldog voltam h vegre kicsit potyoghetek a laptoppal. asszem hajnali 4-ig oblivionoztam. mar ocsem is megjott melobol.
11-ig aluka. reggel jott a felismeres, h ebben a disznoolban mar nem nagyon van maradasom, ugyhogy kollektiv taka-vaka. tominak problemai vannak a mosogatassal, ugyhogy magamra vallaltam eme task-ot. egy dj yoda essential mix alatt vegeztem is. nos, en sem vagyok (ill voltam, mar kicsit javult a helyzet) semmi, de ami itt volt az tultett mindenen. uj elet sarjadt nemelyik tanyerban. poharak melyen mirkobak es mikrobik, labosok melyen poffeteg gombak.
amig en kint vivtam a harcom az alacsonyabb rendu elolenyekkel tomi a szobat ganejzta ki.
most minden dofi. keszen arra, h folytassuk az eletunket es ne kelljen tartani a hamarosan bekovetkezendo kolera jarvanytol.

visszaterve a tegnapra, este meg koalaval az oldalamon megneztem a kaloz tenger karibjai 3-at angolul. hala istennek az ausszi sem ertette, ugyhogy megnyugodtam angoltudasomat illetoleg.
lehet h ma nekiesek megegyszer, bar mindenki azt mondta eddig h szart sem er a harmadik resz.

a borondomet mar elkezdtem bepakolni, nem tom hogyan fogom magammal vinni az osszes cuccot amire most ugy gondolom h szuksegem lehet. a kesem sehol sem talalom, pedig ez motivalta legjobban az elmosogatasi hajlamomat. gondoltam meglelem a mocsok aljan. de mar vagy elmaszott vagy ott sem volt soha. a legvaloszinubb h egy pizzadobozzal egyutt kihajitottam a szemetbe. mar elofordult velem egyszer. egy ugyanilyen kessel. 

elkezdtem utana szamolni, h kb mennyi penzeszkozt tudok majd kivinni magammal kulhonba. a tudomany mai allasa szerint kb. 150 €-t. mivel nem szandokozom hazajonni vagy fel evig ez nem olyan sok penz. az is igaz, h ott nem sokmindenre kell kolteni. am tanulva az elso idoszakbol mar esszerubben fogom beosztani kis penzecskemet es egy olcsobb boltban veszek majd sort. leginkabb arra kell penz, h kijarjak marseille-be.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2007-10-14 2214, vampirnal, vasarnap este.
vmi alalti hulye film kezdodott most, melyben tom c. elore meglatja h ki ol meg kit. a fogalmazasgatlot megint beszedte vki hollywoodban.

najo megis megnezem… ha minden igaz mindjart kettos gyilkossag jon…

-------------------------------------------------------------------------------------------

2007-10-15, hetfo, 1051, webaruhazban, enter sandman a fulemen
dzsiii dzsiii dzsiiiiiii, accident light… dzsiiii dzsiiiii
jo is ez, bar sosem voltam nagy rajono.
megneztem tennap este tom c.-t amint futott sajat vegzete fele es elol. kiszamtihato vacak volt. vampirnak idegeire is mentem amint nemtetszesemnek es nathamnak hangot adtam. ugy is dontott h inkabb atkoltozik a lakas tulso vegebe. :P en vigan kohogtem ejszaka, nozim ala vietnami balzsamot kentem es fulemre is mert fajni kezdet, es h tutira bebiztositsam magam lenyeltem egy cataflame-ot v mit.
reggel tea, pusztultatik, munkaba menes. itt mar jo. itt mar nyugi van. internet van. baratok vannak. vicces vevokbol is akad.
7vegeig meg kell gyogyulnom, mert nem akarom a korsagot exportalni az orszagbol. ugyhogy meg beljebb kentem magam a csoda balzsammal. „ miert hoztatok neki balzsamot? megharaphatja…”

uhhhhhhhhhhh sad but true… ta dadada dzsiiiiiiiiiii dzsiiiiiii dzsiiiiiiiiii dzsiuiiiuiiiiiiii tidudiiiidiiiiii, heyy heyy i am your life… headband feeling

ma el kell inteznem mesterem es a repjegyem. mennyi e betu…
el kell mennem egy helyre, kell pengetnem mesteremnek , el kell vennem repjegyem egy lehetetelen helyen… eee… ooo… eee… a budai hidfo mellett.
mesternek meg a lovoldozesbol logok kisebb osszeggel. amit le is rovok 2day.

plus, be kell szereznem azokat a cuccokat amiket ki akarok vinni majd magammal. pld. tv paprika magot, kolbaszkat, palinkat.

1616

2007.oktober.20-an, szombaton
07.15-08.50 bp- milan
10.00-11.30 milan - marseille

Nincsenek megjegyzések: