szerda, október 17, 2007

nuttin' is nuttin' is nuttin'

jobban vok, kicsit meg kohogok de annyi kell is. vietnami balzsam meggyogyitott.
eletem rohanas. utolso napok azzal telnek, h melozom, haverozom, azon kattogok h mit vigyek majd magammal es mit felejtek itthon tutira.

borika beszerzi a repjegyem, nekem el kellene mennem a szakacskonyvemert norika anyukajahoz, de nem tom h tudok e ra idot szakitani. meg van jopar baratom akikkel talalkoznom illene, nem is beszelve anyukaimrol. szegyen amit muvelek...


tegnap munka utan meglatogattam vlagyikot, aki bekoltozott a szomszedba. zugloiva valt. csatlakozott daniel, vicky es fules is. iszogattunk is ejfelig kb.
ejjel meg megneztem a bor, mamor, provence c. filmet. tetszett. pedig nem szeretem a gladiatort, de ebben a filmben hitelesen adta az asshole-t. mielott kimentem volna a multkor akkor a francia csokot neztuk, ami szinten ott jatszodik.

kaptam levelet is elvtarsaimtol, erdeklodnek mikor erkezem pontosan es biztositottak h varnak szeretettel. lehet h miutan megerkeztem marseille-be elemjon kicsiFlo es Perrin hugocskaja. gondolom bandazunk a cityben kicsit. majd visszamegyek a coop-ba.

tennap a tescoban bevasaroltam. vettem piros aranyat orias tubussal, csemege et csipos izben. meg garlicos majonezt meg /citromos/ sajtos pufit.
kinyomtattam egy listat arrol h mit kell kivinnem, elinteznem stb stb.

munkahelyemen erdekes kihivasok varnak nap mint nap. belevetettem magam a flash rejtelmeibe.

a hero of the day is my old mate lipi, aki kivisz engem szombat hajnalban a repterre. jihhaaaa...

Nincsenek megjegyzések: