csütörtök, szeptember 27, 2007

yesterday

2007-09-26. 2055. szerda.

“there is no freestyle... the style is not free, the style is expensive...”

itt vagyok vampirkanal . nekialltam h irjak par sort, mert van mit bepotolnom. mult het csutortokon jelentkeztem utoljara.

meg csuti ejjel a szilvuban partyztunk. ezuttal tobb embernek es paran meg tancikaltak is. kettokor megint bezart a hely es negyig toltuk a zeneket meg a soroket.
a hetvegere nem emlekszem es semmi kedvem torni a fejem. ja, de tom, palacsintat sutottem jucussal. meg borzalinot is neztunk.

vasarnap talalkoztam vegre peti ocskossel. beszelgettunk, atmentunk vickyhez, madarat ettunk es predatort neztunk. nagyon nehez dolog kivalasztani a megfelelo dvd-t egy vasarnap estehez. komoly gondban voltunk a videotekaban. leginkabb olyanra vagytunk amiben geppuskak ropognak es a kaszas halomra gyujti be az elesettek lelkeit. de megse legyen horror, zombies v hasonlo, mert attol en felek. aztan mint megannyiszor most is visszanyultunk a klasszikusokhoz. igy esett a valasztas az elso predatorra, amiben arnold morcosan nez, elokerul a nagypapa es a black&decker-t megszegyenitoen irtja a dzsungelt. es ugye adva van egy neccharisnyas idegen, akut koponya fetish-sel. szegyenszemre ocsem es en bealudtunk az akcio kozepen.

hetfon talan otthon aludtam, de semmi emlekzetes.

kedden megint vickyhez mentem. melo utan utkozben mar bevagtam egy sorocsket, majd ezt kovette meg jopar. szgepeztem, jaccogattam. nem sok idom van erre a tevekenysegre. pedig nagyon szeretem. atjott jucc is es 3asban neztuk Elvis eleterol szolo filmet.

es elerkeztunk a mahoz. szerda. este. vampirnal. megy a tv. (az idegeimre) frei tamas eppen amerikaban probalja megerteni az eleterzest es elenktarni h igy is lehet am elni. szerencsere nalam van a fulesem es leftfield utemekre bologatok, mikozben irom ezeket a sorokat.
ezt a lefifield-et egyebkent szinte lehetetlen beszerezni lemezen. pedig egyik legjobb muzsika amit valhalla hallottam. en vagyok fasz, el kellene inteznem a dombornyomott bankkartyat es fektelenul rendelhetnem a netrol a jobbnal jobb itthon beszerezhetetlen lemezeket. deep is mondjon le, kisujjat sem mozgatna h behozasson par ien ritkasagot. erdekes uzletpolitika… mindegy a lemezboltok es eladoik a legnagyobb sznob seggfejek a wilagon. aki nem hiszi nezze meg a pop,csajok,stb-t.

penteken lemegyek majd monoba es meghallgatom sinko muveszurat ahogy szezont nyit, talizom par jobaratommal, mulatozom es masnap delelott borikaval leutazom markocra. ott maradok jovo het szombatig, megszakitom az ott tartozkodast mert vasarnap paintball-ozni megyunk mesterekkel plus kisaginak lesz szulinapja.
aztan majd visszamegyek es kerteszkedem tovabb.
21-en pedig visszarepkedek franciaorszagba finally. egy teljes honappal tovabb maradtam a tervezettnel. „Z. U. L. U. that’ s the way to say ZULU… future shock… AFRICA BAMBAAAAATAAAAAA”

„i am gonna knock u out, mamma said knock u out…” zenet csereltem. ez most masik nagy kedvencem, amint a vegen elkezd beporogni… „damned, uuuuuhhhh listen the way i slay… yo cool, damage, damage, damage, destruction, terror…” szenzacios. hallgassatok meg. nemsokara elkeszul a leves es megvacsizunk vampirral. 2 film var arra szemeim ele keruljon ma este. egyik a full metal jacket, amire mar regota kivancsi vagyok. szeretem a haborus filmeket, plane ha nem ien bena ne oljetek Meg Ryan-t tipusu. a masik borat, mr. cohen agymenese.

uj zene… „ ladies and gentlemen, welcome us, we are generals, general number one…” herbaliser – generals. imadom. ez is kellene lemezen. nnna ennyi penz nincs a wilagon, amit en el tudnek kolteni lemezre.

2359
nnnna megneztem a fmj-t. az elejen lenyugozve bamultam a monitort, majd kicsit visszavett a lenduletbol. vicky szerint a film az elejen altat, majd beindul a tortenet. nekem pont forditva jott at. a kikepzes resz sokkal kemenyebb mint maga a harc. a vegen meg a sniper vc kurva szenvedese… pfff…
nnna mindegy, most mar jobaratok megy a tv-ben, magyarul ugyhogy a hatamon felall a szor es sztem 20 percen belul en mar az igazak almat fogom aludni.

Nincsenek megjegyzések: