szerda, október 24, 2007

good warm ici

2007-10-23 1950

kicsit elfaradtam. ez a fozes dolog igy kb 25 emberre sokat kivesz belolem. rakott krumplit kapnak, kicsit maskent. nem lesz benne kolbasz, vagy tojas, vagy sajt, vagy voroshagyma. lesz benne krumpli, ujhagyma, repa ami ebedrol maradt, tejfol, es vagy egy kilo hus nyesedek. mar alig varom h megegyek. en biztos ami biztos bezabaltam az ebedre keszitett sult krumplibol es sult gesztenyebol. a cucc meg a sutoben, en mar elhagytam a konyhat.

megjott az uj srac. nekem elsore nem szimpi, mert koszonni nem tud, de vagy 10 evvel fiatalabb nalam, ugyhogy ha beszol (amit ugyse fogok erteni), akkor lecsapom. affene, nem is szokok ien agressziv lenni, biztos tul sok hirt olvastam el az otthon hoborgo marhakrol. fules meg nem mer kimenni az utcara ezek miatt. szegyen…vmien szinten meg szerencse h nagyszuleim ezt nem eltek meg.

meg kell neznem nehogy odaegjen az a szerencsetlen vacsi.

2007-10-24 1002, meg 2 honap es jon a jezus

a tegnapi vacsi jol sikerult. nyeltek mint kacsa a nokedlit. deszertnek szetosztogattam 3 tabla csokit, ugyhogy most szeretnek. :P

az uj sracrol kiderult h teljesen artalmatlan viszont tokkelutott. (ez a szot sem irtam meg le ebben az eletben) be nem all a szaja, folyton bohockodik es hangosan nyerit. remelem abbahagyja idovel.

ejfelkor mar bevagom a szunyat minden este. igy reggel 9 korul kipihenve ebredek. reggelizni megyek. piritos, eper lekvar, tejes kave. tegnap megkertek, h segitsek ma fel tizenegytol konzervalni, ugyhogy nemsokara malenykij robot lesz.

2040
rengeteg sult paprikat szabaditttam meg a feketelle burkatol. errol szolt a delutan, meg hommv-oztunk marcellel. most lefurodtem, es varom a vacsit. ha jol lattam lesz benne krinolin. :) de szep szo... krinolin.

mivel esot mondanak holnapra es a hetvegere gyorsan be kell takaritanunk minden zoldseget amit erunk. suru holnapunk lesz.

Nincsenek megjegyzések: