péntek, október 26, 2007

...

2007-10-25 2356

a vilag ujra eszebb hely. asszem meggyogyultam. ataludtam az egesz napot, este friends-t neztunk franciaul, pedig erre nagyon haklis vagyok, h csak angolul, de mindent a roomie-kert es h megtanuljam ezt a nyelvet.
kerultem az elvtarsak tarsasagat ma, amennyire csak lehetett. delutan mar nem birtam tovabb es elkezdtem vizet inni, kesobb megettem 2 szelet ketszersultet. mast nem merek.
meglerdeztek h tudok e segiteni holnap a konzerveknel, de el is vetettek az otletet, nem akartak h megfertozzem fel provence-t. hosszu nap lesz a holnapi is.

fura dolog, de itt az idojaras jelentes mukodik. aszontak h esni fog es esik is. ilyenkor szomoru ez a hely.

roomiekkal baratkozom. egyre tobet probalok fr beszelni. dadogok, nyogdecselek. elmeny velem a tarsalgas.

1253
ebed utan. 2 kanal krumpli fozelek es kicsi kecske sajt, fel karej kenyerrel. tobbet nem merek, meg nem bizom magamban. pentek leven takaritos nap van. meg borus, esos.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

hali
hallozttam a tiloson a müsorban a témát .
érdekes dolog ez. én jelenleg angliában dolgozom. érzem amit mondtál. lehet a jövöben még felkeresek ilyesmi dolgot. én portugáliába szeretnék menni9 valamiért.. ott is vannak szerinted ilyen kommunák?

Szuper65 írta...

hi
angliat en is megjartam, es boven elhiszem h ha vhol hat akkor ott erzed h mirol is brekegtem a tilosban... :)

portugaliarol nem tok, longo mai tuti h nincs ott. de korbekerdezek par embert.

Névtelen írta...

köszi

Szuper65 írta...

ha gondolod adj meg email cimet es ott ertesitelek amint talaltam vmi infot.
a.

attila.ticz@gmail.com