kedd, október 23, 2007

2007-10-22 hetfo 1014

egy fel oraja ebredtem fel. az estet sem birtam tul jol. vacsi utan visszajottem a szobamba es par oldal parfum utan mar az igazak almat aludtam.
nagyon hagulatos, h a szobat fatuzelesu kalyhaval futjuk. imadom megrakni a tuzet es nezni, hallgatni ahogy pattog.
ez az ejszaka is hosszura nyult. az van h 2 db ajtonk van. a kulso egy fabol keszult fekete, az elotte levo pedig szinten fa, de a felso feleben nagy uvegtablak vannak. ugyanez az ablakoknal. az ablak spaletta allandoan be van csukva, igy tul sok feny nem jon be meg reggel a szobaba, estere meg az ajtonal is, ugyhogy a szobara teljes sotetseg borul. ez igazan csak reggel ciki, ugyanis nem lehet megallapitani h kb hany ora lehet. epugy lehet hajnai 4 mint delkozeli 11. ez megneheziti az agybol valo kibujast.
kerdeztem micsinalunk ma, de senki nem tud semmit. ha jol veszem ki a szavaikbol, ma nem akarjak megeroltetni magukat. ertheto is, ez a rohadt mistral ezerrel fuj. otthon nem lehet konnyu elkepzelni mien is, de higyjetek el nekem h baromira idegesito. allando szelfuvas 0-24ig eleg erosen neha pedig belekevere egy olyan szellokest ami majd’ felboritotta anno a lk-mat.
2211
vacsi utan jarunk mar. vmi fura fozelek volt, melle a legfinomabb majkremes kenyer amit valhalla ettem. nem nagy dolog mondhatnatok es mien igazatok is lenne. telleg nem nagy szam. de jol esett.

az a mocskos szel csak nem akar elcsendesedni. az egesz csapat leginkabb a hazba huzodva igyexik atveszelni ezt az idot.
mint megtudtam holnap ujabb lakoval bovul a szobank. amien szerencsem van nem egy nimfoman 18 eves topmodell, hanem vmi svajci fiucska.
talaltam egyebkent egy nemet szoke csajszit, aki eddig a pasijaval tobzodott, de a srac tegnap hazament, szoval mar egy gonddal kevesebb, de sajnos eleg maganak valo lehet. meg masfel honapig itt marad, ugyhogy idom mint a tenger.

irtam mar h faval futunk? egyszeruen imadom. olyan jo illata van. nnna, illatrol jut eszembe, h elolvastam a parfumot. koszi fules a konyvet… eleg vegyes erzeseim vannak vele kapcsolatban. kicsit olyannak talaltam mint egy nagyon gyenge stephen king regeny (egy mokus vmi veleszuletett rendellenesseggel plus gyilkolasi hajlammal) es mondjuk a voros es fekete torz kombinacioja.

masik jo hir h nem dohanyzom. amiota lementem markocra alig gyujtok ra. erre persze azonnal racafolna vicky v vlagyik akiknek rendszeresen elszivtam a cigijet a mult heten…

2007-10-23 0929

adzseszko adzseszko adzseszko tu szej ajlavju

fura dolog… megalmodtam, h igenis itthagytam meg sok sok ruhat, konkretan tudtam is h miket, majd 2 perc ujabb kereses utan meg is talaltam oket. huuuu de lementem alfaba almomban. ujra diszeleg rajtam a fecotol kapott voros csillagos castro sapka. jippieee…

meg kell neznem a neten h volt e otthon haboru... hat volt. sotetseg...

en itt kicsit meg vok kavarodva. nem tom mit kellene csinalnom. emlekszem erre az erzesre. ugyanigy ereztem regebben is. kesobb majd arnyul majd a kep. ahogy eszrevettem a tobbiek sem torik ossze magukat a nagy igyekezetben. tegnap lepakoltunk egy platonyi tuzifat. ma pedig marcel-lel fogunk vacsit fozni. ennyi so far amit a koz javara tettem. bar asszem a legnagyobb segitseg az lenne, ha vegre nekiallnek a frania tanulasnak ugy isten igazabol.
be is megyek ezen post utan a superU-be es veszek post it-et, majd raragasztom minden fellelheto targyra, rairva angolul es franciaul a nevet. remlem igy rogzul...

vegere egy kep egy koalarol, akit markocon ismertem meg.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ellenorizni kell:)