vasárnap, április 16, 2006

the world outside

van odakint is egy. ma megneztem kozelebbrol.
ugy kezdodott h veszesen kozeleg a holnapi munkanap, tehat meg ma le kellett tudnom a mosast, takaritast. elhuztam a fuggonyt ma reggel. az eg tejfeher. a varos eleg almosnak tunt.
osszepakoltam a mosasra varo ruhakat. csakorlatilag mindent. csakhogy norika elvitte a tuti hatitaskajat. nem baj talaltam masikat. masik kettot, amiket tele is gyomoszoltem. nna akkor minden meg is van, irany a laundry.
odaerve tapasztalom h a mosopor az ugye otthon maradt. sebaj. van masina adagolta por.
ditte + zoli felhivtak h megerkeztek brightonba, szoval taliztam veluk. maszkaltunk a cityben jo sokat. feljottunk hozzank kajalni.
kineztunk a pier-re. meglepoen sok magyarba botlottunk.
en most hazajottem. a takaritas meg var ram. de turemles gyerek, hagyom meg had varjon egy kicsit. addig mindenkepp amig lefurdom.

tegnap meglatogatott mirko. beszelgettunk. itt is aludt. reggel meg ment melozni.

ez igy a fordulatokban bovelkedo eletem. es a napnak meg nincs vege...

Nincsenek megjegyzések: