hétfő, április 17, 2006

i got the poison

nna megvettem...
nem hagyott nyugodni a dolog. aludni sem tudtam ejjel. ja, az mas miatt volt. akkor is. megerdemlem, olyan jo kisfiu vagyok mostanaban.
tegnap ejjel egyebkent tenyleg nagyon nehezen aludtam el. meg at is maszkaltam norika agyaba, hatha ott majd ihletet kapok.

holnap dayoff, tehat nem torom ossze magam a nagy munkaba. ha olyan jo ido lesz mint ma volt akkor kimozdulok. ha kicsit is rosszabb akkor windowst telepitek.
holnap visszater ramon is. csutin norika.
jo lesz vegre latni oket, bar be kell vallanom, h nagyon elvezem az egyedul letet.

ma husvet alkalmabol textben felkoszontottem par ismerosomet. akinek nem jutott annak bocsi, de lefogyott a kartyam. nekik itt uzenem meg h
zold erdoben jartam
kek ibolyat lattam
el akart hervadni
szabad e locsolkodni?

most meg kicsit jatszom, meg south parkot nezek. aztan elaluszom. egyedul. uncsiba. derosznekem.


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

:)

Névtelen írta...

so, you got the remedy ...

koszi mindent

Szuper65 írta...

szivesen...