szerda, április 19, 2006

too much is never enough

a blogom mai adasa teljesen interaktiv. ki lehet valasztani h a rovid illetve a hosszu verzio erdekel jobban, majd fondorlattal meg is lehet tekinteni. a hosszut, a rovid lathato lesz amugy is.

tehat a long story...

azt h mibol ugy altalaban, azt nem tom, csak ramon megkerdezte h mennyi szabim volt.
ha vki nem ertette (mar ha egyaltakan erdekelt vkit), h miert is irtam h megvettem vegre az elozo postban, so azoknak elarulaom h legalabb 11 oran keresztul elmelkedtem azon h megeri e nekem a 13 fontot a prodigy lemez. de mivel a zene tortenelembe piros szinnel es szep nagy betukkel irta be magat az az album, kivita a nelkulozhetetlen besorolast. emlexem meg novak feri altalanos osztalytarsammal vettuk meg neki kazin. ki is voltam akadva a belso boriton, aminek az egyik felen egy nagy varos lathato, koszos eggel, rendorokkel, majd egy szakadek es az atelenes oldalon zold ret, hippik, hangfalak, meg egy csoka aki elvagja a fuggohidat. so meg is kerdeztem feriketol anno, h ezt ezek a technosok hogyan is gondoljak, mi kozuk van a hippi + rocker lethez. ma mar ugye felvilagosultabb vagyok. / meg egy ilyen uncsi tortenetet, bazmeg/

miutan meghallgattam arra is rajottem h ezt a wilagon semmivel sem tudom osszekeverni, mivel minden szam (majdnem) legalabb 160 bpm, nekem meg egy dnb lemezem sincs... hmmm... akkor is jo h van.

ma csodalatos nap virradt ram. az eg kek volt, a nap 7 agra sutott, a madarak csicseregtek. minden adott ahhoz h a szobamban ulve windowst telepitsek. azert ki is mozdultam am. csokiert, tejert meg egy kilo voroshagymaert.

ramon visszatert, cigit nem hozott. :(
en kitakaritottam, elmosogattam, majd ujra kupit csinaltam.
most meg h leszallt az este megnezek par south parkot es aluszok egy nagyot.

na ez volt a hosszu verzio.

itt a short version.

ma semmi emlitesre melto nem tortent.

Nincsenek megjegyzések: