kedd, április 11, 2006

groove holmes ft. judit halasz - happy birthday

most londonbol jelentkezem. pontosaban lewishambol, egy ikerhazbol. annak is a masodik emeleti lepcsofordulojarol, ahol megtalaltam a netet.
tegnap egesz nap downloadoltam. megneztem 2 hofit, a jo a rossz es a csufot. de a film vege nem volt meg ugyhogy vki irja meg plz h mi a fene tortenik iutan fogolytaborba kuldik a jot meg a csufot?
megvolt meg a roger nyul a pacban is. megint csak sirtam a nevetestol.
aztan kata (ot karacsony tajan ismertem meg a net segitsegevel, azota pedig kijott londonba au pair-kedni) megkerdezte h volna e kedvem talizni vele, meg holnap ugyis szulinapja van. hirtelen felindulasbol fel is jottem hozza londonba. a csalad olasz o.-ban nyaral. az ideut kalandos volt. kineztem a vonatot a neten. megvettem ra ajegyet. felszalltam. es nem az a vonat volt. minden stimmelt, ar, peron, indulas, egyedul a megallok nem. nem baj, azert ahhoz tobb kell h bepanikoljak. east croydonnal leszalltam egy idos neni sugallta, h ott jo lesz nekem. majd egy masik vonattal el is jutottam a london bridge-ig. ahonnan mar csak egy vonatra kellett atszallnom h eljussak eredeti celomhoz.
este beszelgettunk sokat, soroztem, megneztuk a sweet and lowdown 3/4-et es dumcsi meg aluka. reggel lustalkodas, aztan meg lustalkodas. reggeli, most pedig net.
itt nagyon borus ido van, semmi kedvem sincs bemenni londonba shoppingolni meg ilyen hulyesegek. kristit probalom minden letezo forumon elerni. mar felhivtam, sms-t kuldtem, 2 emailt irtam ... tervezem h kimegyek a parkba befogok par galambot megmutatom nekik kristi kepet rajuk tuzok egy kis levelet es megprobalom hatha igy elerem mr fontosembert.
nna most jott az idojaras jelentes egy fel emelettel feljebbrol (ahol kata netezik), hogy parknak lottek, esik. pffff.

Nincsenek megjegyzések: