péntek, április 07, 2006

Mr Excitement

na hello

pentek van. kozeleg a hetvege. amit mar nagyon varok, hisz azzal kezdetet is veszi a holiday. edes semmit teves.
de addig meg melo ma is holnap is.
tegnap este haza hoztam annyi kajat h meg ramon se tudta mind megenni. fejedelmi lakomat csaptunk.
fel kilo tonhal, rengeteg salata (ez biztos norika hatasa), 2 fajta sor, de mind a ketto vmi gagyi angol szar, ugyhogy maradtam a tejnel. most is neki kellene allnom ebedet kesziteni. na majd a post utan.
tegnap kiderult h a masik kedvenc lemezboltom is most zar be. mi a fasz van ezekkel?
tegnap letoltottem rengeteg south parkot. annyit rohogok. :D
alig van idom... komolyan, meg oblivionozni sem tudok... 2 napja el sem inditottam.
asszem fel is hivom a Sainsburyt h ma egy oraval kesobb kezdek...
nna fel is hivtam oket. neha olyan egyszeru minden.

akkor fozok...
mingya, mert most meg chatelek...

Nincsenek megjegyzések: